تمدید قرارداد کالانوی تا جام جهانی به صلاحدید تاج است

سید میرشاد مجدی درباره دیدار ایران و روسیه گفت: ابتدا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید را به مردم خوب کشورم تبریک می گویم. دیدار با روسیه افتتاحیه امیر کلانوی در تیم ملی است و امیدوارم بازیکنان ما در این دیدار رضایت هموطنان، ورزش دوستان و به خصوص فوتبالیست ها را جلب کنند. اتحادیه فوتبال در این مقطع بازی خوبی را تدارک دیده است و امیدواریم بهترین ها برای این تیم اتفاق بیفتد.

وی درباره عدم پرداخت حقوق کارکنان در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برخی مسائل در صلاحیت رئیس فدراسیون، دبیرکل و افرادی است که کارهای اداری انجام می دهند. من به عنوان یک فوتبالیست برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدم.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون در خصوص ناکامی تیم ملی نوجوانان در راهیابی به جام جهانی گفت: تلاش زیادی از سوی فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان برای این تیم انجام شد. و در دقیقه 91 نتیجه این شد که آنها نمی توانند به جام جهانی بروند.

مجدی در خصوص مصاحبه برخی بازیکنان بعد از حذف تیم ملی جوانان گفت: به هر حال همه مصاحبه می کنند اما برخی مصاحبه ها خوب نیست. همه زحمت کشیدند.

وی در خصوص دلیل اصلی حذف تیم نوجوانان و سوالات مطرح شده در مورد ریکاوری و رفتن به استخر گفت: بعد از هر شکست خیلی ها در مورد آن صحبت می کنند اما خوب کار کردند و زحمت کشیدند. فوتبال شکست و پیروزی دارد. ما شکست خوردیم، اما زندگی تمام نشده و ادامه دارد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره انتقاد بازیکنان از پاداش 5 میلیونی که نسبت به سایر بازیکنان ایرانی رقم قابل اعتمادی نیست، گفت: در تیم های ملی پاداش اصلی مصوب فدراسیون است. پرداخت شده. الان فدراسیون فوتبال نمی تواند مثل سابق پرداخت ها را انجام دهد. ما نتوانستیم پول خود را از فیفا و AFC بگیریم، اما از اینجا به بعد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

مجدی درباره اینکه مهدی تاج اعلام کرده تا پایان جام جهانی قرارداد امیر کلانوی تسویه می شود، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. به طور کلی، هیئت مدیره فقط تایید سرمربی که توسط رئیس جمهور انتخاب می شود را تایید می کند. پس از آن بقیه سوالات در اختیار رئیس فدراسیون است.

وی درباره نشست اخیر اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: این جلسه برای دو بحث برگزار شد. امور مالی و بودجه ای به تصویب رسید، برخی از بندهای آئین نامه ای که برخی از اعضای مجمع پیشنهاد کردند، طبق آئین نامه در دستور کار قرار گرفت و با اکثریت آرا تغییر یافت.

عضوهیئت رئیسه فدراسیون درباره حذف بند برکناری رئیس فدراسیون توسط اعضای شورای حاکمیتی توضیح داد: حذف این بند با 76 رای به تصویب اعضای مجمع رسید.

مجدی در خصوص اینکه چرا برکناری نمایندگان باشگاه و استان از اعضای هیئت مدیره پس از جدایی از سمت های استانی و باشگاهی به تصویب مجمع رسید، گفت: این موارد رایزنی از طرف اعضاست. مجمع به ما داده است. و اعضای مجمع در اعمال آنچه صلاح می دانند آزادند. هیئت مدیره نیز موظف است این موارد را در دستور کار جلسه قرار دهد.

وی در خصوص احتمال جدایی حبیب الله شیرازی از ریاست هیئت فوتبال تهران گفت: باید در اساسنامه هیئت ها بحث رهبری هر استان مطرح شود مگر اینکه رهبری فدراسیون به جایی برسد که بتواند این کار را انجام دهد. این خودش کار را انجام داد. این دو بار در دوران تصدی من اتفاق افتاده است. اگر بحثی غیرقانونی است، رئیس هیئت مدیره یا شخص دیگری باید پاسخگو باشد. اگر اختلافی وجود نداشته باشد، به صندلی خود برمی گردد. ما به نتیجه نرسیده ایم. هیچ نتیجه ای هنوز

عضو هیئت مدیره فدراسیون درباره لحظه انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی امید گفت: طبق صحبتی که با تاج داشتم این بحثی است که باید بین کمیته ملی المپیک به نتیجه برسد. و فدراسیون فوتبال باید دید در مجموع به چه نتایجی دست خواهند یافت. انتخاب سرمربی برای ما بسیار مهم است. زمان نیز می گذرد. انشاالله بعد از بایرام صحبت می کنیم.

مجدی درباره اینکه آیا طرح استعدادیابی کمیسیون جوانان ادامه دارد یا خیر، گفت: قطعا این کار را انجام می دهیم. ما از یک شکست تسلیم نمی شویم.

دیدگاهتان را بنویسید