تاج: قرارداد کلانوی را تا جام جهانی تمدید می کنیم/ بانوان ایرانی و روس به ورزشگاه می آیند

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در سال 1402 گفت: آقای گالنووی چهره ای شناخته شده در فوتبال کشور است. جو فوتبال کشور دست آنهاست. او از مسائل فوتبال و گذشته خبر ندارد. او همچنین سرمربی تیم ملی کشورمان بود. در شرایط فعلی بهترین تصمیم را برای انتخاب او گرفتیم. امروز آن را معرفی کردیم و از همه بازیکنان خواستیم با آن همکاری کنند. به همه اعضای اتحادیه فوتبال گفته شده است که همه همکاری ها باید با آقای کالانوی باشد.

وی درباره برنامه مسابقات نوروزی تیم ملی توضیح داد: برنامه تیمی پنجره بازی های ملی تکمیل شده و فقط پنجره بازی های ملی شهریور باقی مانده است. در خرداد مسابقات کافا را داریم که در اردن برگزار می شود و روسیه نیز در این جام حضور دارد و یک بار دیگر در این مسابقات با این تیم بازی خواهیم کرد.

قرارداد گالنویی تا جام جهانی تعدیل خواهد شد
تاج درباره قرارداد کوتاه مدت گالنویی و انتقاد از اینکه چرا او مانند سایر مربیان خارجی قرارداد بلندمدت امضا نکرد؟ وی گفت: نظر کارشناسان در این زمینه درست است که باید زمان بیشتری به مربی خونه به خونه داده شود. هدف فدراسیون فوتبال هم همین است و قصد داریم قرارداد آقای گالنویی را تا جام جهانی تعدیل کنیم. بازیکنان همچنین باید بدانند مربی بالای آنها چه مدت قرارداد دارد و بهتر است بدانند که ما می خواهیم قرارداد کلانوی تا جام جهانی ادامه داشته باشد و این موضوع باید به تصویب هیات مدیره برسد، اما فکر می کنم این موضوع باعث می شود به وقوع پیوستن.

بانوان ایرانی و روسی به ورزشگاه می آیند
رئیس فدراسیون فوتبال درباره ظرفیت هواداران برای حضور در دیدار مقابل روسیه گفت: بازی روز پنجشنبه با حضور هواداران به ویژه بانوان ایرانی و روسی برگزار می شود. علیرغم اینکه الان تعطیل است و حتی در تهران خلوت است اما شرایطی را فراهم کرده ایم که همه بتوانند از حضور در ورزشگاه استفاده کنند و فقط امیدواریم شرایط برای یک بازی ورزشی ادامه داشته باشد و هیچ اتفاق خاصی رخ ندهد. برای هواداران اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید