آیا قرارداد کلانوی با تیم ملی تمدید می شود؟

290447 133 خبر خاکستری

احسان اصولی در خصوص سوالات مطرح شده در خصوص تمدید قرارداد امیر کلانوی تا پایان جام جهانی 2026 گفت: بحث قرارداد سرمربیان از سوی رئیس و سیستم اداری فدراسیون در حال بررسی است. موافقیم اما از نظر آئین نامه اینطور نیست که ادامه قرارداد به تایید هیات مدیره برسد.

گفت نه، جلسه فوتسال داشتم.

سخنگوی فدراسیون در خصوص مشکلات مالی این قشر و اینکه آیا تاج رئیس کمیسیون اقتصادی را انتخاب کرده است، پاسخ داد: بحث مسائل اقتصادی فدراسیون نیز متاثر از فضای اقتصادی کشور است. زمانی که کشور ما به دلیل تحریم ها دچار مشکل می شود، فدراسیون هم مشمول این موضوع می شود اما این موضوع مدیریت شده و انشالله حل می شود.

اصولی افزود: در خصوص بحث کمیسیون اقتصادی تاج هنوز فردی را در هیئت مدیره معرفی نکرده و منتظر آن هستیم. من فقط پوشه خود را بررسی کردم و هیچ اطلاعی در این مورد برای کسی وجود نداشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی امید خاطرنشان کرد: هفته گذشته گفتم تمام تدارکات، فینال ها و مشکلات تاریخ نهایی شده است. . تقریباً در این زمینه به نتیجه رسیده ایم.

سخنگوی فدراسیون پاسخ داد: هنوز چیزی به من اعلام نشده است.

اوصولی در خصوص اینکه امیر گالنووی با توجه به عدم حضور روسیه در این مسابقات ظاهرا مخالف حضور تیم ملی کشورمان است، گفت: این تصمیم سرمربی است اما من اطلاعی ندارم.

وی درباره اینکه آیا برنامه ای برای جایگزینی تورنمنت کافه دارند، گفت: باید ببینیم دوستان ما در تیم ملی و مسئولان تیم ملی چه پیشنهادی دارند. فدراسیون قطعا برنامه هایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید