آیا قرارداد ریکاردو ساپینتو توسط باشگاه استقلال تمدید می شود؟

آیا قرارداد ریکاردو ساپینتو توسط باشگاه استقلال تمدید می شود؟

باشگاه استقلال پس از پایان دیدارهای این تیم در لیگ برتر و جام حذفی و قبل از خروج ریکاردو ساپینتو از تهران جلسه ای برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو برگزار می کند.

جالب است بدانید که حجت کریمی و ریکاردو ساپینتو اخیرا در خصوص ادامه همکاری جلسه ای برگزار کردند اما در مورد جزئیات قرارداد صحبتی نکردند زیرا استقلال مسابقات مهمی دارد و سرمربی استقلال در آن زمان علاقه ای به این موضوع ندارد. وقت آن است که ذهن سرمربی را با تمدید قرارداد درگیر کنیم.

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال چندی پیش در مصاحبه ای از ماندن ریکاردو ساپینتو در جمع ما خبر داد. این بدان معناست که آنها برای ادامه همکاری به توافق رسیده اند و تنها در پایان لیگ درباره جزئیات صحبت خواهند کرد.

به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال، تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو ممکن است به دلیل بحث در مورد جزئیات قرارداد نیاز به دو یا سه جلسه داشته باشد و این موضوع تمرکز ریکاردو ساپینتو را در این برهه که استقلال دیدارهای مهمی دارد، به هم می زند. به همین دلیل حجت کریمی به ریکاردو ساپینتو مراجعه کرد و اعلام کرد انشالله بعد از قهرمانی این تیم در جام حذفی درباره تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید