به صلاحدید باشگاه ها داور انتخاب نمی کنیم/ داوران بسکتبال با باشگاه مشکلی ندارند


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821752

وقتی داوری را انتخاب می کنیم، دیگر آن را تغییر نمی دهیم

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون بسکتبال گفت: سعی می کنیم داورانی را انتخاب کنیم که حساسیتی نسبت به آنها نداشته باشند و به صلاحدید باشگاه ها داوری را انتخاب نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدون سلیمانیان رئیس کمیسیون داوران فدراسیون بسکتبال خطاب به داوران لیگ برتر بسکتبال گفت: – چند اشتباه در این مسابقه: او سعی می کند مسابقه را ایمن نگه دارد.

وی ادامه داد: هر روز که ما بازی می کنیم، حداقل حدود 30 ساعت یا 2 روز قبل، داوران از بازی بعدی خود مطلع می شوند. ما محدودیت هایی برای تعداد داور داریم و دو تا سه داور در حالت آماده باش هستند.

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون بسکتبال گفت: سعی می کنیم داورانی را انتخاب کنیم که حساسیتی نسبت به آنها نداشته باشند و اینطور نیست که داوران را طبق میل باشگاه ها انتخاب کنیم. داوران ما با خفاش مشکلی ندارند. وقتی داوری را انتخاب می کنیم، دیگر آن را تغییر نمی دهیم.

سلیمانیان افزود: مسابقات ما در بالاترین سطح ممکن است. از داورانی که امسال خوب بودند بیشتر استفاده می شود اما اینطور نیست که فقط از چند نفر استفاده کنیم. در این مرحله ما 17 تا 18 نفر داریم و از آنها استفاده می کنیم.

وی در پایان به رادیو ورزش گفت: هر مسابقه ای که برگزار می شود، پس از پایان بازی، فیلم ها تهیه می شود و قضاوت ها در حضور داوران آنالیز می شود. البته داوران ما خوب کار می کنند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید