ما در تلاش هستیم تا پایان سال 10 انتخاب داشته باشیم / هیچ مشکلی در انتخاب وزنه برداری وجود ندارد

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921925

ما یکی از معدود کشورهایی هستیم که جوایز ورزشکاران المپیک و پارالمپیک یکسان است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال حداقل 10 فدراسیون انتخابات برگزار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم تقدیر از ورزشکاران جانباز و معلول به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: خدا را شکر با دعوت اولی ها فرصت حضور در جمع بچه ها را داشتم. با اینکه نتوانستم در مراسم شرکت کنم اما در پایان مراسم رسیدم و بچه ها مشکلاتی داشتند که امیدوارم بتوانم آنها را حل کنم.

وی درباره پرداخت نشدن به ورزشکاران جانباز و معلول نیز گفت: من با این موضوع مخالفم و از معدود کشورهایی هستیم که در آن پارالمپیک و کودک المپیاد حقوق یکسانی دریافت می کنند که در کشورهای دیگر کمتر اتفاق افتاده است. پارالمپیک سازمان و بودجه جداگانه ای دارد و من مسئولیت پذیر بودم و در هر دو ست کار کردم و باید بگویم که اتفاقات و حمایت هایی نداریم که نصیب مدال آوران، قهرمانان و به خصوص اردونشینان المپیک شود. این مشکل به دلیل برنامه ریزی خوب به دلیل حضور مدیران توانمند و خوش فکر با نیت کمک به جانبازان و کودکان دارای معلولیت است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تداوم این حمایت ها را با حضور مجموعه مدیریتی جدید در کمیته ملی پارالمپیک برشمرد و خاطرنشان کرد: سردار کارگری سال ها در این گروه مسئولیت دارد و فقط در برخی جاها این اتفاق افتاده و خداروشکر این گروه همین انسجام، نیات و انگیزه های خوب و بزرگ را ادامه خواهند داد. مشکل اشتغال یک مشکل رایج در جامعه امروز ما است. شرایط معلولان و جانبازان خاص است و باید بپذیریم که اشتغال آنها دشوارتر است اما تلاش می کنیم آن را حل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شکایت امیر جعفری قهرمان پارالمپیک که 15 ماه است از صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران حقوق نگرفته است، تصریح کرد: صندوق حقوق نمی دهد و مستمری است و مستمری است. بسیار متفاوت از حقوق نمی دانم، شاید یک پرونده خصوصی است و برای حل آن بررسی می کنیم، اما حقوق بچه های پارالمپیک خیلی منظم در اردوها پرداخت می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان وزنه برداری را در هجدهم بهمن به عنوان زمان پیشنهادی برای برگزاری جلسه انتخاباتی خود اعلام کرد و گفت: در همان هجدهم بهمن برگزار می شود و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

پولادگر در تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: در حال طی مراحل تایید صلاحیت یک کاندیدای انتخابات فدراسیون شمشیربازی هستیم. وضعیت انتخابات 12 فدراسیون مشخص نیست، البته همه آنها مربوط به دوره ما نیست و شرایطی وجود داشت که باعث شد انتخابات فدراسیون برگزار نشود. ما در تلاش هستیم تا حداقل 10 انتخابات فدرال را تا پایان سال سازماندهی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید