استقلال و پرسپولیس برای برد نیازی به کمک داور ندارند / داوران به ما احترام نمی گذارند


ساعت: 22:49
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919893

تصمیم داور در دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال باعث ناراحتی سرمربی تیم آبادانی شد و وی بر نادرست بودن پنالتی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ادسون تاوارس در نشست خبری پس از باخت یک بر صفر صنعت نفت مقابل استقلال گفت: از کل بازی ناامید شدم. به گفته او روندی که برای خروج از وضعیت فعلی طراحی کردیم با مشکل مواجه شد. از زمانی که به اینجا آمدم سعی کردم مشکلات روحی و روانی تیم را تغییر دهم و مسیر جدیدی را نسبت به گذشته آغاز کنم.

وی دلیل ناامیدی خود را از این دیدار بیان کرد: در چند روز گذشته پیشرفت کردیم و تغییراتی که انجام دادیم مشخص بود. چرا ناامیدم؟ چون از نظر تاکتیکی و فیزیک خیلی بهتر از استقلال بودیم. ببینید حریف چند توپ به سمت دروازه ما زد و ما چند توپ به سمت دروازه استقلال زدیم. ببینید کدام دروازه بان شلوغ تر از دیگری بود. در کل بازی امروز را به بازیکنانم تبریک گفتم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به دوران حضور خود در صنعت نفت گفت: در سال های اخیر در سپاهان بودم. تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس و پاس در آن زمان با بازیکنان و امکانات خوبشان برای برد نیازی به کمک داور و اشتباهات داوری نداشتند. این ناامیدی به این دلیل است که (داوران) هیچ احترامی برای حریف قائل نیستند. شما فیلم صحنه ها را دیدید و همه چیز مشخص بود.

تاوارس با انتقاد از پنالتی اعلام شده در دقیقه 86 خاطرنشان کرد: پنالتی استقلال اصلا درست نبود و حتی مهاجم حریف هم روی مدافع ما خطا کرد. داور سه چهار متری صحنه بود و صحنه را دید. او یکی از بهترین داوران ایران و دارای مدرک دانشگاهی است. حیدری نمی تواند بگوید صحنه را ندیده است. چنین اشتباهاتی از سوی او کمی عجیب به نظر می رسد.

وی با اشاره به پیروزی های اقتصادی استقلال گفت: اگر بازی های دیگر استقلال را آنالیز کرده باشید، می دانید که نتیجه اکثر بردهای خارج از خانه این تیم برد یک بر صفر است. از یک طرف خوشحالم که به بازیکنان جوان بازی دادیم و پیشرفت آنها بسیار بسیار محسوس بود. ما باید انرژی خود را متمرکز کنیم و روی خروج از وضعیت فعلی تمرکز کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: مشکلی برای گلزنی نداریم. اما گلزن نداریم. حسین بصری بازیکن 19 ساله ما است و برای بازی امروز از او بسیار راضی بودم. امیدوارم بصری در آینده پیشرفت کند. ما به دنبال یک مهاجم هستیم.

تاوارس گفت که حضور این گلزن فشار روی خط دفاعی صنعت نفت را کاهش می دهد.

وی درباره شرایط سخت پیش روی صنعت نفت تصریح کرد: وقتی تیمی مثل صنعت نفت شرایط خوبی نداشته باشد هر مسابقه برای آنها سخت می شود. در این شرایط پرسپولیس یا نفت فرقی نمی کند و همه مسابقات سخت خواهد بود. این سختی فقط به خاطر شرایط بازیکنان نیست. بلکه به مشکلات روانی آنها برمی گردد. من معتقدم که می توانیم در آینده واکنش خوبی نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه بازیکنانش شرایط باشگاه را درک می کنند، گفت: آنها می دانند در گذشته چه اتفاقی افتاده و باید در زمین بجنگیم. باید آن روحیه ای را که مقابل استقلال یا نساجی داشتیم افزایش دهیم و از بازیکنان این انتظار را دارم. از نظر بدنی و تاکتیکی خوب بودیم و ابتدا باید از این شرایط خارج شویم. سپس به موقعیت فکر خواهیم کرد. ما 17 بازی لیگ و چند بازی جام حذفی در پیش داریم و باید روی هر بازی تمرکز کنیم تا پیشرفت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید