ساپینتو احساساتی است. چرا به او احترام نمی گذارند؟/ بهانه نیاورید


ساعت: 21:51
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900512

سرمربی استقلال گفت: ساپینتو به هیچکس بی احترامی نکرده است. فوتبال را با علاقه دنبال می کند و احساساتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روی ماتا سرمربی استقلال و دستیار ساپینتو در نشست خبری پس از پیروزی مقابل گل گهر گفت: در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و خوب بازی کردیم و شایسته گلزنی بودیم، موقعیت های زیادی داشتیم و بهتر بازی کردیم. حتی می توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم.

وی افزود: در نیمه دوم می دانستیم که تیم گل گهر به این نتیجه واکنش نشان می دهد. گلی را دریافت کردیم که لیاقتش را نداشتیم. گل گهر تیم خوبی است اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. پس از تساوی چند تغییر برای افزایش ظرفیت تیم ایجاد کردیم و در پایان بازی توانستیم کنترل را در دست بگیریم. دو سه موقعیت پشت دفاع حریف ایجاد کردیم. واقعا یک پنالتی تمیز بود.

ماتا گفت: سرمربی باید برای من به اینجا می آمد. همه می دانند که او دیروز مصاحبه ای در مورد دستیاران تیم های دیگر انجام داد. ما دستیاران باید به مربی کمک کنیم. این کار ماست؛ نه اینکه تیم مقابل را تحریک کند. از نیمکت استقلال ندیدید که با نیمکت استقلال صحبت کند. بازی نساجی و این مسابقه می خواهم بدانم چرا دستیار حریف باید با سرمربی ما صحبت کند؟ چرا به سرمربی احترام نمی گذارند؟ مربی هیچ کس را نادیده نگرفت. فوتبال را با علاقه دنبال می کند و احساساتی است.

و افزود: همه ما اینطوریم. ما عاشق کارمان هستیم. این شرایط برای داوران هم سخت است. آنها ضربات پنالتی داشتند و تصمیم گیری برای مبارزه سخت بود. آمد و کارت قرمز داد که من متوجه نمی شوم. از آنها خواستیم روی بازی تمرکز کنند و این برای همه خوب است. ما باید به هم احترام بگذاریم.

سرمربی استقلال گفت: از این برد خوشحالیم. استقلال همیشه برای برد به میدان می رود. گل گهر تیم بسیار خوبی است. ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم و خیلی خوشحالیم.

ماتا درباره رفتار بهزاد گلمپور در پایان بازی گفت: چیزی ندیدم. بهانه نیاورید

دیدگاهتان را بنویسید