قرار بود در این روز بازی های رایانه ای مهیج به میدان بیاورند/ نوجوانان احساساتی فضایی مناسب برای انتقال حرکات اکشنی که در رایانه انجام می دادند به میدان واقعیت پیدا کردند.

قرار بود در این روز بازی های رایانه ای مهیج به میدان بیاورند/ نوجوانان احساساتی فضایی مناسب برای انتقال حرکات اکشنی که در رایانه انجام می دادند به میدان واقعیت پیدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی با اشاره به آیه «می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خدا پدر خداست جز اینکه نور یتیم شده و کینه کافران است». .

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن همچنان علیه اسلام و مبانی آن برای مقابله با پیشرفت احکام اسلامی در جهان برنامه ریزی می کند، لذا از مشکل اخیر به نام سوء استفاده کرد. مردم و پاسداری از آزادی زنان و برای ضربه زدن به نظام دست به شورش، ایجاد بلاتکلیفی و گمراهی اقشار مختلف جامعه زد.

در مقابله با دشمن باید یک قدم جلوتر باشیم

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه باید همیشه آماده مقابله با دشمن باشیم و حتی یک قدم جلوتر باشیم، تصریح کرد: برای خنثی سازی نقشه دشمن باید پیشگیرانه عمل کنیم و غافلگیر نشویم.

وی اساس دشمنی دشمن را اصل اسلام می داند و می افزاید: دشمن دائماً به دنبال بهانه ای برای حمله به جمهوری اسلامی ایران است و اغلب به توجیهات خود رنگ دینی، انسانی و انسانی می دهد، اما دقیقاً در جایی که احساس می کند. که بازی را برده است مشت اوست.باز می شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال 88 با شعار «انتخابات پیشنهادی، اصل نظام نمادین» پس از چند ماه هدف خود را هدف گرفتند اما در آخرین هرج و مرج، با سر دادن شعارهای مشابه در ابتدای کار، آشکارا نشان دادند که فروپاشی نظام هدف اصلی است.

احمدی با اشاره به اینکه نباید فریب ترفند، تظاهر و قرآن را برای سوراخ کردن دشمن بخوریم، تصریح کرد: در این مورد فرماندهی میدانی توسط رسانه های دشمن کاملا مشهود بود و نحوه مدیریت و مدیریت را نشان دادند. حوزه حقيقت را با فضاي مجازي برنامه ريزي كرده و باعث سردرگمي افكار عمومي و ايجاد شبهه و تشويش احساسات عمومي شده است.

فضایی متروک به محلی برای کشتن جوانان تبدیل شد

وی ساماندهی فضای مجازی و رسانه ای را امری ضروری می داند و با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر بی توجهی و عدم مدیریت فضای مجازی که به محلی برای کشتار جوانان تبدیل شده است، اشاره می کند. وی گفت: فضای مجازی نادیده گرفته شده و فضا ملتهب و متشنج است، شایعه، دروغ، تحریف واقعیت و تبدیل یک مشکل عادی به بحران باید در این فضا مدیریت شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه دشمن در دهه 80 و 90 سرمایه گذاری زیادی کرده و قصد دارد این گروه را در مقابل اسلام و احکام و شرع دین قرار دهد، گفت: بازی های رایانه ای به آوردن نوجوانان به میدان در آن روز برنامه ریزی شده بود.

احمدی ضمن تاکید بر سرمایه گذاری دشمن در ایجاد انحرافات فکری و اعتقادی و نگه داشتن جوانان در جهل و غفلت گفت: دشمن می خواهد انقلاب و اسلام را به گونه ای دیگر برای این نسل روایت کند و از این ظرفیت علیه جامعه جوان و اسلام استفاده کند. خودش .

متولیان فرهنگ به یاد داشته باشند

وی با اشاره به اینکه دستگاه های متولی فرهنگ باید به خود بیایند و با جدیت، مسئولیت پذیری و اهتمام چند جانبه در موضوع تربیت نسل جوان و تبیین دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی تلاش کنند، گفت: در حادثه اخیر فرهنگی موسسات باید خود را مقصر بدانند زیرا این قصورها از روی سهل انگاری یا تقصیر صورت گرفته است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با ابراز امیدواری و خرسندی از هوشیاری مردم در این امر با وجود فضاسازی، برنامه ریزی و تبلیغات گسترده دشمن، تصریح کرد: در همان روزهای اولیه، مردم خود را از شورشیان و با بینشی که از تجربه شورش ها و حوادث گذشته به دست آورده بودند جدا کردند و با این جریان مخالفت کردند.

احمدی با اشاره به اینکه دشمن امیدوار است با به میدان آوردن مردم، مردم با مردم و مردم در برابر نظام جمهوری اسلامی روبرو شوند و دوقطبی ایجاد کنند، گفت: به رحمت الهی و به برکت مردم. بصیرت، علیرغم میل دشمن به این دوقطبی در بین مردم و شورشیان و ضدانقلابیون ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان این مردم باشند، گفت: تجمع امت پیامبر نشان داد که مردم با نظام و مخالف ضد انقلاب هستند و رسانه های داخلی نباید به سادگی از کنار این نکته بگذرند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خاطرنشان کرد: مردم نشان داده اند که حتی وقتی از مشکلات اقتصادی و معیشتی گلایه دارند، اگر بحث حفظ اسلام و نظام مطرح شود، سینه خود را در برابر مشکلات حفظ می کنند. دشمنان و در حوادث اخیر بار دیگر حمایت خود را نشان دادند و نظام و ولایت را در معرض دید دشمن قرار دادند.

در مورد مهسا امینی همشون یاغی بودند؟

احمدی با بیان اینکه در فضایی که اخیرا ایجاد شده واقعاً گروهی مخرب، معاند و معاند هستند، تصریح کرد: این افراد معترض و بی احتیاطی نبودند، بلکه هدف اصلی آنها ضربه زدن به اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود که باید با آن برخورد شود. با قاطعیت و همراه با قانون عدالت در مورد آنها اجرا خواهد شد و استراحتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد غافل بودند و فریب خورده بودند، تصریح کرد: این افراد بیشتر نوجوانان عاطفی بودند که در آن سال ها با فضای مجازی و بازی های هیجان انگیز بزرگ شده بودند و اکنون فضای مناسبی را برای انتقال حرکات اکشنی که کامپیوتر را ساخته است، پیدا کرده اند. میدان واقعیت..

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: این نوجوانان خصمانه و سیاسی نبودند و رفتارشان صرفاً فوران احساسات به عرصه واقعیت بود.

احمدی تصریح کرد: نبود نهادهای مرتبط مانند صدا و سیما، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و خانواده ها در این مشکل نقش داشته است.

وی تصریح کرد: جمعی از معترضان نیز بودند که خواستار رفع ابهام و پاسخگویی به سؤالات و روشن شدن کامل موضوع بودند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به ضعف در اطلاع رسانی به موقع و شفاف و گفت و گو با مردم گفت: نباید خلأ خبری داشته باشیم که رسانه های ضد انقلاب که بارها نشان داده اند. دشمنی اش با ملت و نظام، متوجه شد که با مردم همدردی می کند.

توضیح جهاد درمان همه مشکلات است

احمدی دورمان همه این مشکلات را مرهون جهاد برای تبیین دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی دانست و افزود: جهاد تبیین از سوء استفاده دشمن جلوگیری می کند و نسل جوان ما را از غفلت رها می کند.

وی با تاکید بر اینکه این نظام مبتنی بر عدالت، حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم است، گفت: ممکن است فردی در این نظام کار خلافی انجام دهد و خلاف عدالت عمل کند، اما آن نادرستی را نباید به اصل قائل شد. این سیستم که عدالت می طلبد دادن

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، سواد رسانه ای را یکی از نیازهایی دانست که جامعه بشدت به آن نیاز دارد و گفت: نباید تحت تاثیر القای دشمن که همه نوجوانان فراموش کرده اند و ضد نظامی هستند، باشیم چرا که تعداد نوجوانانی که فریب خورده اند در برابر لشکر عظیم نوجوانان و جوانان انقلابی، بصیر، متقی و آماده صحنه، تقریباً هیچ است.

احمدی تصریح کرد: اما اگر حتی یک نوجوان در میدان دشمن به دلیل بی احتیاطی بازی کند برای ما سخت خواهد بود چرا که تمام این نسل فرزندان و سرمایه های ایران اسلامی هستند.

حمله در کنار دفاع لازم است

وی با بیان اینکه رسانه ها برای مقابله با دشمن و افشای نقشه ها و ترفندهای دشمن باید در خط مقدم باشند، تصریح کرد: نباید منتظر حمله دشمن و سپس موضع گیری دفاعی باشیم، بلکه باید در کنار آن نقطه تهاجمی نیز داشته باشیم. با حفاظت..

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: زمانی که جمهوری اسلامی نهال جوانی بود، بدخواهان دنیا دست به دست هم دادند تا آن را از ریشه ریشه کن کنند، اما امروز به فضل الهی این درخت شریف به درختی سالم تبدیل شده است که شاخه های آن بر منطقه پوشیده شده است.

احمدی مبارزه دشمن در حال حاضر را مرهون اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: زمانی فقط جمهوری اسلامی در مقابل ظلم و ستم آمریکا ایستادگی می کرد، اما اکنون بسیاری از ملت ها علیه ظلم قیام کرده اند و صلابت دشمن قد علم کرده است. بسیار ضعیف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید