دشمن با تمام امکانات به میدان آمد و ما نیز باید با تمام توان به میدان برویم/به برخی برای هر کوکتل مولوتف 500 هزار تومان می دادند.


ساعت: 23:07
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903157

وزیر کشور با بیان اینکه برخی از شورشیان در خارج از کشور آموزش می دیدند و پول برای آنها ارسال می شد، گفت: دشمن با تمام امکانات به میدان آمده است و ما نیز باید با تمام توان به میدان برویم و آنها را رها نکنیم. عزیزان ما، جوانان اجازه دهید ما و دانش آموزانمان کمی از هم جدا شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی، وزیر کشور در دوره اول همایش ملی جهادی تبین این دانشگاه که امروز به همت سازمان بسیج اساتید کشور تشکیل شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه یک استاد دارای جایگاه تاثیرگذار در ذهن شاگردانش . وی بیان کرد: اساتید دانشگاه با ذهن کار می کنند و اگر ذهن ها آماده باشد، شناخت حقیقت و جستجوی حقیقت و شناخت حقایق بسیار آسان می شود، اما اگر در جنگ بزرگ شناختی، دشمن به اسارت گرفته باشد. ذهن ها، یا ذهن ناراحت است، اگر بزرگ شود، دشوار است.

وحیدی در ادامه خطاب به اساتید دانشگاه افزود: امروز در مجموعه نظام امپراتوری رسانه ای متخاصم و استکباری می بینید که دیگر بحث مبانی نیست و هیچکس از شما مبانی اسلام را نمی پرسد. یک بحث ساختاری

وی همچنین به نقش رسانه های مخالف در قیام های اخیر اشاره کرد و تاکید کرد: جالب است که کسانی که ایران را به خاطر حمایت از غزه و لبنان مورد انتقاد قرار می دادند، اکنون کار خود را با شبکه فارسی زبان مرتبط با عربستان تطبیق می دهند. ! سر بریدن 82 نفر در یک روز توسط عربستان سعودی یا به دلیل قطعه قطعه کردن یک روزنامه نگار، آنقدر رسوایی به پا کرد که حتی آمریکایی ها هم نتوانستند آن را پوشش دهند. در هر صورت باید دید وقتی عده ای به دستور یک شبکه مرتبط با عربستان سعودی اقدام کنند چه اتفاقی می افتد. این سوال مهم است. باید ببینیم دشمن چه می کند و چه کار باید بکنیم.

وزیر کشور با اشاره به تلاش رسانه ای غرب و آمریکا برای آسیب رساندن به انقلاب و مردم یادآور شد: در آمریکا به مدت یک هفته 1504 مقاله، در انگلیس به مدت 9 روز 720 مقاله، در اتحادیه اروپا از 16 سپتامبر تا 24، 134 مقاله، t .is آلمان 830 مقاله، فرانسه 655 مقاله، اسپانیا 207 مقاله، ایتالیا 497 مقاله درباره خانم مهسا امینی نوشته شده است. همچنین روز گذشته اعلام شد که 240 میلیون توئیت در این باره منتشر شده است که برای چندین هزار کاربر با استفاده از ربات بوده است.

دشمن آنقدر ضد حقیقت را به حقیقت تبدیل می کند که عده ای آن را باور می کنند

واحدی افزود: ببینید دشمن اینگونه عمل می کند، آنقدر خلاف واقع را به عنوان حقیقت مطرح می کند که برخی معتقدند. علیرغم همه تلاش‌های دشمنان، در شلوغ‌ترین روز راهپیمایی‌های اخیر، 45 هزار نفر در این راهپیمایی‌ها شرکت کردند که تعداد زیادی از جوانان هیجان‌زده و هیجان‌زده در میان آنها حضور داشتند. البته برخی از آنها سازماندهی شده بودند و آموزش دیده بودند و با آنها بسیار گستاخانه برخورد می شد، در ملاقات با تعدادی از مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان یافته و آموزش دیده به برخی از مجروحان گفته اند که ما می خواهیم چشمان شما را بیرون بیاوریم و به همین دلیل تلاش کردیم. آی تی!

وزیر کشور ادامه داد: با تماشای اقدامات این افراد گاهی فکر می کردیم که چطور ممکن است یک نفر اینقدر سنگدل باشد. برخی از آنها در خارج از کشور تحصیل کرده بودند و از خارج برایشان پول می فرستادند. در مورد یکی از دستگیر شدگان در وزارت کشور گفته می شد که مرتب به حسابش واریز می شد و در هر 10-15 دقیقه حدود 30-25 میلیون پول دریافت می شد.

وی افزود: گروه های مختلفی در ناآرامی های اخیر فعال بودند. مثلا هسته های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعال بودند. و به بعضی ها برای هر کوکتل مولوتف 500 هزار تومان می دادند.

وزیر کشور به مناسبت تجمعات برخی دانشگاه ها تاکید کرد: 18 هزار نفر از اقشار مختلف در دانشگاه ها در تجمعات حضور داشتند که علیرغم اینکه تعداد دانشجویان ما 3 میلیون و 200 هزار نفر بود در اوج حضور داشتند و وانمود کردند. که همه دانش آموزان ما در تجمعات شرکت کردند. این سوالات باید به درستی توضیح داده شود.

وحیدی افزود: یکی از اهدافی که دشمنان دنبال می کنند مشروعیت زدایی از اقتدار گفتمان و گفتار انقلاب است تا هر چه صدا و سیما می گویند غلط و هر چه رسانه های بیگانه و معاند می گویند درست باشد.

وی افزود: حالا ببینید، اینطور به نظر می‌رسند که وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی یکی از بدترین اقتصادهای دنیاست، اما وقتی اعداد را می‌بینیم، می‌فهمیم که اصلاً این‌طور نیست و مثلاً. ، در شش ماه گذشته رشد صنعت ما بیش از 5 درصد بوده است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در واقع بحث گشت های حجاب و بی حجابی و گشت ارشاد نیست و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند قاطعانه هستند. علیه ایران و امروز می بینند که ایران در همه زمینه ها در حال رشد است».

وحیدی گفت: قبلاً می گفتند اگر توافقی صورت نگیرد، آب برای خوردن هم نخواهیم داشت، اما حالا شنیده اید که چنین چیزی بگوید؟ آیا شما معتقدید که روسیه هواپیماهای خود را برای ایران تعمیر خواهد کرد؟

وی افزود: آمریکایی که سالانه تنها یک میلیون سقط جنین دارد چگونه می تواند راه را به جوانان ما نشان دهد؟ و به دخترمان بگوییم چه کنیم؟ دختران عفیف ما و حتی آنهایی که به گفته رهبر انقلاب حجابشان کامل نیست، حامیان جدی انقلاب اسلامی هستند، اما آمریکا می خواهد آنها را تکلیف کند! دشمن با تمام توان وارد میدان شده است و ما نیز باید با تمام توان وارد میدان شویم و اجازه ندهیم که بین عزیزان، جوانان و دانشجویان ما تفرقه بیندازند.

وزیر کشور گفت: روایات نادرست و سخنان بی اساس زیادی وجود دارد که باید به درستی توضیح داده شود به نظر شما چرا آمریکایی ها بنده و آقای زارع پور را تحریم کردند؟ چون فکر می کنند ما مقداری از راه نفوذ آنها را بسته ایم وگرنه دلشان به ما و آزاد اندیشی و دانش یابی ما دل نمی بندد.

وحیدی ادامه داد: آمریکا چه قبل و چه بعد از انقلاب تمام تلاش خود را علیه ملت ایران انجام داد و جالب است که با همه اینها عده ای در این کشور همچنان از آمریکا حمایت می کنند و می خواهند چهره خوبی به آمریکا نشان دهند و آن هم همین است. جنگ شناختی

دیدگاهتان را بنویسید