همه باید دست به دست هم بدهیم تا از شرایط موجود عبور کنیم/ سلیقه و سیاست حزبی مردم را بدبین کرده است


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842788

آیت الله عبادی گفت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که باید با همکاری همه این مراحل را طی کنیم و همه وظیفه داریم به عنوان انسان، مسلمان و مؤمن به تعهدات خود عمل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز با سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، جواد کنات استاندار خراسان جنوبی راحیل، 15 شهید و شهید خدا و نگهبان نعمت های خدا

وی با اشاره به این ماجرا افزود: وقتی در زمین هستیم زمینه تکامل فراهم می شود و این زمانی است که حاکمان بهترین هستند و اعمال بهترین ها و منابع اقتصادی در خدمت مردم است. “

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آیات و روایات قرآنی می گوید منابع، اقتصاد و ثروت باید در دسترس و در خدمت مردم باشد، اما در مکتب ریبلاری برعکس است. متأسفانه انسان ها باید در جستجوی ثروت و اقتصاد و ثروت نابود شوند.

آیت الله عبادی فرمودند: بهترین عبادت خدمت به نسل بشر است.

وی به آیه شریفه و سؤال بین آنها اشاره کرد و گفت: سؤالات باید کارشناسانه باشد و همه سازمان ها مبتنی بر دانش باشند که اگر این امر محقق شود هر چه عمر طولانی تری داشته باشید عمرتان با برکت بیشتر خواهد بود.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم می دانند که مشکلاتی در کشور بر اساس سلیقه ها و در طول آزمون و خطاها به وجود آمده است که نیاز به عملیات ویژه دارد و این دولت مردمی و انقلابی یکی از ویژگی های اخلاص خود را دارد. پشت تصویر خودش پنهان نمی‌شود و می‌گوید که ابتدا باید این عمل اصلاح شود، زیرا اگر انجام نشود، زحمات به هدر می‌رود.

آیت الله عبادی ادامه داد: این کار سختی است چرا که تبلیغات بی رحمانه دشمن در فضای مجازی و به طرق مختلف بیداد می کند اما دولت چنین تصمیمی گرفته و در حال اجرای آن است.

وی با بیان اینکه این تصمیم عواقب خود را دارد، گفت: همه سلیقه ای هستند و افراد با تجربه در همه جا خوش بین نیستند و به درستی آسیب هایی را می بینند که هیچکس پاسخگوی آن نیست، اما باید از این مرحله عبور کنیم. اصولاً به آنچه شایسته نظام جمهوری اسلامی است خدمت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی از منجمان پیش بینی هایی را درباره اقدامات اصلی دولت در حوزه اقتصادی و مشکلات اصلی کشور انجام داده اند.

آیت‌الله عبادی با اشاره به پیش‌بینی‌های ستاره‌شناسان در اوایل امسال درباره پیروزی ایران و تحقیر آمریکا، گفت: این پیش‌بینی‌ها فی نفسه معتبر است، اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

وی افزود: در حال حاضر در شرایطی هستیم که باید با همکاری همه این مراحل را طی کنیم و همه وظیفه داریم به عنوان انسان، مسلمان و مومن به وظیفه خود عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: صداقت، شجاعت و تلاش دولت امروز قابل توجه است و امروز با حکومت رججی دیگر روبرو هستیم.

آیت الله عبادی تصریح کرد: دزدی، کم کاری، مشکلات، کلاهبرداری و… را کنار بگذاریم، چون نمی توانیم به خودمان خیانت کنیم و بعد به دیگری بگوییم بیا کار ما را درست کند، اینطور نیست.

وی گفت: کسانی که دارای تریبون هستند و مسئولیت دارند و با مردم صحبت می کنند مردم را از این توطئه بیگانگان و نفوذهایی که اعتماد بین مردم و دولت را خدشه دار کرده است، آگاه می کنند و به مردم کمک می کنند تا در خاک دشمن به مردم توجه کنند. بازی نکن

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مصلحت عمومی و منافع ملی جامعه این است که از این فرصت استفاده کنیم و دست به دست هم دهیم تا ثمره ای سالم از این خاندان بزرگوار به بار آوریم. شما نمی توانید اشتباه کنید و منتظر یک نتیجه سالم باشید.

آیت الله عبادی افزود: قوای سه گانه در کنار هم و با هم هستند و قوای سه گانه در حال تطبیق با نظام و قانون اساسی هستند، در حالی که مردم در پیشگاه همه هستند و امروز خداوند به اختلاف علیه ما پایان داده است.

فرمود: خدایا آن حداقل هایی را که جان و شیاطین جن و انس گم کرده اند حفظ کن.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: این همه سیاستمداران خوش ذوق و جناح طلب باعث شده مردم این کار را انجام دهند اما آنچه مردم از همه ما می خواهند عدالت، صداقت، محبت و اخلاص است که کار درستی است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید