دولت قبل مردم را نسبت به مدیران بدبین کرد / خطر بازگشت از اصل انقلاب وجود دارد

زمان: 17:06
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778932

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه یکی از بزرگترین ضربه ها به سیستم دولت قبل این بود که مردم را نسبت به مدیران بدبین کرد ، گفت: نباید از نظر دور داشت که هنوز خطر واکنش و بازگشت به اصل دین وجود دارد. و انقلاب اسلامی.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ حجالاسلام عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در نشست سراسری معلمان آموزش و پرورش بسیج صالحین در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: دشمن فهمیده باید جان انقلاب را بگیرد و پایه های انقلاب را بشکند. امت را با ولایت ببرید.

وی ادامه داد: اگر هدایت الهی امام و هدایت خدا نبود ، انقلاب بعد از امام به بیراهه می رفت ، اما خداوند کمک کرد و اجازه نداد پس از امام اتفاقی بیفتد که بعد از مرگ امام رخ داد. بسیاری از رهبران و اینکه خطر گذشت و شخصی آمد که افتخار 40 سال شاگردی امام خمینی را داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز با دو خطر ارتجاعی مواجه هستیم، افزود: یکی از آنها خطر واکنش برخی از بچه ها به انقلاب و ارتداد فکری، ایمانی، سوء ظن است که دشمنان به دنبال آن هستند. فضای مجازی کاذب ، شورش و تحریم نیروهای انقلابی را در لرزش مستقیم فکری خود مورد تردید قرار دهید.
حاجی صادقی افزود: به عنوان مثال ، برخی می گویند ما در موضعی که رهبری در بحث اتخاذ کردند ، تردید داشتیم ، هر چند شکست آن را می دیدند. یا از نظر واکسن ، اما افراد بصیر می دانند که معجزه بود که انقلاب به اینجا کشیده شد.
وی افزود: در سال 98 و مشکلات آبان ماه و انزجار دولت قبل از بحث بنزین، رهبری فرمودند که حکم سران قوا اجرا شود، اما برخی از فرزندان ما نتوانستند آن را جذب کنند، زیرا حمله شد. شدید و برانگیختن سوء ظن و طغیان. “

سخنگوی ولی فقیه سپاه گفت: دومین ارتداد در میدان عمل زمین گیر کردن مردم است تا نتوانند در میدان جهاد حضور داشته باشند، سکولار هستند، همان سکولاریسمی که اسلام در دنیا سرنگون کرد. و می بینیم که چگونه مقاله می نویسند، کتاب منتشر می کنند و از احیای سکولاریسم صحبت می کنند و حتی یک دین غیر انقلابی را برای تحجر و سکولاریسم در حوزه ترویج می کنند.

حاجی صادقی افزود: یکی دیگر از وظایف دشمن تحریف دین و استفاده از دین علیه دین و ایجاد جنگ های نیابتی است. به عنوان مثال ، این یکی از نقش های جدی دشمنان در افغانستان است و آنها جنگ های نیابتی را برای کشور ما در نظر گرفته اند. “

وی ادامه داد: سایر برنامه های دشمن با ایجاد شکاف بین امت و امام سعی در ترویج التقاط در اندیشه و عمل، تفرقه و جنگ های داخلی و تغییر ذائقه و ارزش های فرهنگی مردم است. همچنین ایجاد یأس و بی اعتمادی به مسئولان از دیگر برنامه ها. آنها همچنین یکی از بزرگترین ضربه هایی هستند که دولت قبلی به سیستم وارد کرده است و مردم را نسبت به مدیران بدبین کرده است.

سخنگوی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تضعیف مولفه های قدرت در نقاط مختلف دشمن از دیگر برنامه هایی است که نباید به شوخی تلقی شود تا کسی نتواند بگوید موشک برای چیست چرا که دشمنان می دانند. یک جامعه قوی و قدرتمند تحت سلطه آنها نخواهد بود. “

حاجی صادقی افزود: اقدامات دیگر دشمنان ترویج و گسترش شیوه زندگی غربی ، تغییر آداب و رسوم و زندگی و فشار اقتصادی و وسایل معیشتی و افزایش دشمن است و اینکه نمی توانیم با کدخدا درگیر شویم.

وی افزود: تأثیرگذاری بر افراد و اندیشه های غربی در اداره در هر سطحی ، نقشه دشمن است و نباید گفت که در دولت الهی ، اسلامی و انقلابی ، آقای ریسی این کار را نمی کند و آنها همچنان به دنبال آن هستند. “

سخنگوی رهبر ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تضعیف نیروهای انقلابی و استواری ، تضعیف قوانین مرکزی و انتساب شورش های موجود به “دین بی تاثیر است” از دیگر تاکتیک های دشمن است و دشمن گسترش در فضای مجازی تخلفات عمل به شرع و مشکلات زیر نظر دین و روحانیت است.

حاجی صادقی افزود: در مقابل این خطر بازگشت، روحانیت وظیفه دارد، زیرا اگر پیامبر اکرم (ص) برای همه مردم در دین الگو بود، برای ما روحانیون یک رسالت است، چرا که آرم نبوت است. روی سر ما است و پیامبر (ص) علاوه بر مأموریت ، مبلغ دین نیز بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید