با وجود گلایه ها، مردم آمدند تا بگویند از اصل نظام دفاع می کنیم/ حضور مردم بار مسئولیت را صد چندان می کند.


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808284

سلیمی گفت: مردم وقتی می بینند اقدامات جمهوری اسلامی در راستای محرومیت زدایی مناسب است با وجود گلایه ها با حضور در ستاد 22 باخمن از اصل نظام دفاع می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ از حضور مردم در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه اقشار، اعصار و نسل های آینده.

وی افزود: این حضور پرشور نشان می دهد که مردم با وجود همه مشکلات همچنان به اصل نظام و انقلاب پایبند هستند و می دانند که بخشی از مشکلات ناشی از ضعف حکمرانی برخی، برخی تحریم ها و برخی کم کاری است. و مهجوریت «این کار انجام شده و این مشکلات به نظام نسبت داده نمی شود.

سلیمی ادامه داد: مردم دستاوردهای نظام را با وجود فراز و نشیب ها می بینند. از جمله می توان به تولید زیاد محصولات پتروشیمی، خودکفایی در تولید سیمان، فولاد، لوازم خانگی، نانو، سدسازی، رشته های پزشکی، مسائل دفاعی و امنیتی و … اشاره کرد. البته مردم این را هم می دانند که کار بسیار بهتری برای کاهش رنج اقتصادی ممکن بوده است. اما وقتی می بینند که اقدام جمهوری اسلامی برای محرومیت زدایی مناسب است، علی رغم گلایه ها از اصل نظام دفاع می کنند.

وی گفت: مردم اسیر جنگ ترکیبی دشمن نشده اند. چرا که مخالفان جمهوری اسلامی به دنبال کاهش حضور مردم در این عید ملی بودند، اما مردم ماهرانه با این ترفندها مخالفت کردند و آن را خنثی کردند.

سلیمی گفت: مردم آمده اند بگویند مسئولان باید آستین ها را بالا بزنند و بیش از گذشته تلاش کنند. آمدند بگویند ما حاضر نیستیم در موضوع هسته ای عقب نشینی کنیم، بلکه باید به حقوق کاذب مردم ایران دست یافت که این منفعت اقتصادی مذاکرات است.

این عضو هیئت مدیره افزود: مردم آمده اند تا نشان دهند از نیروهای مسلحی که خواب را در چشم دشمن حرام کرده اند حمایت می کنیم. آمدند تا نشان دهند علیرغم گفته های برخی، تقابلی بین عرصه و دیپلماسی وجود ندارد.

سلیمی تاکید کرد: این حضور باشکوه مردم مسئولیت مسئولان را صد چندان می کند و باید با تلاش بیشتر مشکلات برطرف شود. آمدند تا بگویند از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم، آمدند بگویند به پرچم جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم و برای به اهتزاز درآوردن آن هر کاری از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید