کنعانی زادگان: از زمان حضور کی روش نظم و انسجام تیم دو چندان شد/ سعی کردیم مشکل را سریع حل کنیم.


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908913

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: از زمانی که کی روش آمده اتحاد ملی پوشان دو چندان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود. اختلاف زمانی بسیار کمی داریم و تمرینات بدنی و تاکتیکی را با فشار بالا پشت سر می گذاریم. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. از زمانی که کیروش آمده، انسجام دو چندان شده است. نظم و انضباط خیلی پیشرفت کرده است. شرایط ما خیلی خوب است و خدا عنایت کند که به همین منوال ادامه دهیم و مردم را خوشحال کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مشکل او و خلیل زاده با الاهلی قطر گفت: در 2 دیداری که غایب بودیم، تیم الاهلی به من و خلیل زاده گفت که باید برگردیم. ما هم برگشتیم چون روز فیفا نبود. ما هم با قرارداد الاهلی بازیکنان این تیم هستیم. آنها زمین تمرین خوبی نداشتند، چون جام جهانی در قطر است، به همه زمین ها و تمرینات استراحت دادند. زمین تمرین خوبی هم نداشتیم، فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خدا را شکر توانستیم بعد از یکی دو روز برگردیم و به تیم ملحق شویم.

کنعانی زادگان درباره اینکه کی روش روی او و خلیل زاده حساب ویژه ای باز کرده است، گفت: واقعا همه بچه ها چه جوان و چه بزرگ در تیم مهم هستند. همه ما در یک سطح هستیم و سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین تمرینات را داشته باشیم.» همچنین سعی کردیم مشکلات را در اسرع وقت حل کنیم و دوباره به تیم ملحق شویم.

دیدگاهتان را بنویسید