واکنش محمدحسین کنعانی زادگان به جریمه عجیبش

واکنش محمدحسین کنعانی زادگان به جریمه عجیبش

کمیسیون اخلاق فدراسیون فوتبال اخیرا محمدحسین کنعانی زادگان را به دلیل نظرات این بازیکن در فضای مجازی به آن کمیسیون احضار کرده بود و اکنون او را به پرداخت جریمه برای توسعه فوتبال در شهر زلزله زده هوی آن محکوم کرده است.

بر اساس این تصمیم، محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به دلیل تخلف از موازین اخلاقی فوتبال مجرم شناخته شد و مستند به بند «و» ماده ۷ آیین نامه اخلاقی فیفا و مواد ۲ و ۳. ، 4، 15 و 38 آئین نامه اخلاقی فوتبال فدراسیون به منظور توسعه فوتبال در رده های پایه آن شهرستان به پرداخت 200 میلیون تومان وجه نقد به حساب هیئت فوتبال زلزله زده شهرستان کوی محکوم شده است. یک فعالیت اجتماعی در عرصه فوتبال.

ستاره تیم ملی امروز این جریمه را پرداخت و مدارک آن نیز در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت. در همین راستا با کنعانی ها تماس گرفتیم تا نظر آنها را در مورد این جریمه جویا شویم.

کنعانی زادگان مدافع تیم ملی که این روزها در قطر به سر می برد در گفت و گو با خبرنگار خبروشی اظهار داشت: افتخار می کنم این جریمه را برای مردم عزیز زلزله زده خوی پرداخت کردم و امیدوارم شرایط برای مردم خوب شود. مردم این شهر هر چه زودتر من این پول و این شغل را اصلا جریمه نمی دانم. خوشحالم که برای مردم عزیز خوی کار کوچکی کردم و باز هم می گویم این پول را با سربلندی پرداختم. آرزوی من سلامتی همه مردم کشورم است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در ایران نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید