مردم حق دارند قهر کنند و بگویند پول سیسمونی را از کجا آوردی؟

مردم حق دارند قهر کنند و بگویند پول سیسمونی را از کجا آوردی؟

روز جدید سید محمد گرازی وزیر سابق نفت در پاسخ به سفر خانواده محمد باکر کلیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی گفت: از اینکه این جریان اجتماعی به این قوت رسیده و بسیاری از اتفاقات را دنبال می کند، سپاسگزارم مردم ریزه کاری های مسئولان را دنبال می کنند و به تفاوت عمل و گفتارشان توجه می کنند این نشان از استقلال جامعه ماست.

وزیر سابق نفت با حمایت از انتقاد مردم از دیدار خانواده کلیباف گفت: من به مردم این حق را می دهم که با کلیباف قهر کنند و از او بپرسند پول ترکیه را از کجا آورده اید که بروید و سیسمونی دیگران را بخرید؟! قدرت زیر سوال بردن انقلاب را دارد: هیچکس قدرت زیر سوال بردن آرمان های انقلاب را ندارد! آرمان های انقلاب وجود دارد و هیچکس نمی تواند حتی یک درصد از ارزش های آن بکاهد.

وی افزود: آرمان انقلاب مدافع دارد و مدافع آن مردم هستند. قدرت انقلاب در افشای کسانی است که حرف و عملشان یکی نیست. نه اینکه هیأت امناء دخالت کند، زیرا احتمال رد صلاحیت آقای کلیباف در دور بعدی انتخابات بسیار زیاد است.

وی در نهایت درباره دلیل رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به من گفتند به دلیل سنت بالا رد صلاحیت شدی، اما جالب اینجاست که این قانون برای مجلس است نه ریاست جمهوری! آنها هر دو و من را اخراج کردند!

دیدگاهتان را بنویسید