چرا مردم از نوه کلیباف در تاریخ سیسمونی متنفر بودند؟

چرا مردم از نوه کلیباف در تاریخ سیسمونی متنفر بودند؟

روز جدید ابتدا می خواهم بگویم که نمی توان در مورد خرید سیسمونی نوه آقای کلیباف از ترکیه به صورت قاطع اظهار نظر کرد و ایشان فرمودند اینجا جرم یا تخلف آشکاری صورت گرفته است. زیرا صرف خرید سیسمونی از خارج از کشور جرم نیست و منطقی نیست که اقدامات دختر و داماد یک مسئول به پای این مسئول نوشته شود.

اگرچه در بسیاری از موارد نوه ها از اجاره و اعتبار پدر استفاده می کنند، همانطور که نمونه های زیادی در جمهوری اسلامی وجود دارد، اما در برخی موارد فرزندان کارمندان ممکن است به میل خود یا به راحتی شخصی که ربطی به پدر ندارد، ارتکاب عمل یا عرف خارج از روابط و امکانات دستگاه رسمی نظام. در این موارد لازم است مقام مربوطه در صورت لزوم موضع مخالف خود را رسماً اعلام و از اتهام خود منصرف شود.
فکر می‌کنم این نکته‌ای است که عموم مردم آن را درک می‌کنند و به آن توجه می‌کنند، اما چرا تاریخ اخیر به این سرعت در فضای مجازی و حملات گسترده به آقای کلیباف منعکس می‌شود؟ در چند سال اخیر، جامعه حداقل سه خبر و گزارش مستند از تخلفات و تخلفات شغلی و مسئولیت‌های آقای کلیباف در دوران شهرداری را شنیده است:

1 املاک و مستغلات نجومی
2. تخلفات عمده عیسی شریفی معاون کلیباف
3. نوار منقضی شده برای اختلاس 8 هزار میلیاردی در سپاه
در هر سه پرونده ارتباط نزدیکی با مسئولیت آقای کلیباف وجود داشت و پرونده باید در دادگاه علنی رسیدگی می شد و اینکه آیا آقای کلیباف تبرئه می شد یا خیر. و در مورد سوم مسئول (…) که قرار بود دستور صریح و قاطع رسیدگی به پرونده را بدهد، کاملاً مات و مبهوت شد. تعجب افکار عمومی از افشای این نوار در فضای مجازی که البته توسط عوامل خود سپاه به نام لجن و لجن پخش علیه انقلابیون ساخته شده است!
علاوه بر این، آقای کلیباف با تمام اعتماد به نفس ناشی از احساس برتری، حاضر نیست حداقل در مصاحبه با یک رسانه یا خبرنگار برای توضیح اتهامات خود به مردم حاضر شود.
علاوه بر این، آقای کلیباف به عنوان رئیس قوه مقننه از آن دست مسئولانی است که بر دین، انقلاب، مقاومت، آمریکاستیزی، روحیه عاشورا و لزوم توجه به شرایط شعب ابی طالب تاکید دارد. و ادامه تحریم هایی است که بسیاری از مردم ایران را به فقر و ذلت و بدبختی کشانده و با هر روز تاخیر در توافق صدها میلیون دلار خسارت به کشور و امثال آن به دیگر مسئولان انقلابی و زیرک وارد می کند! مردم از رنج میلیون ها نفر و میلیون ها خانواده زیر خط فقر و طبقه متوسط ​​که در حال نابودی است رنج نمی برند.

به اینها ماجرای حضور پسر فرمانده کل قوا در هیات تصمیم گیری مذاکره با بردجام را هم اضافه کنید که در آن اسناد قانع کننده ای منتشر شد که کشتی سازی فرزندش برای فروش نفت و دور زدن تحریم ها منتشر شد اما پاسخ قانع کننده ای از سوی ملت به این موضوع نبود. در مجموع این جفا، ظلم، دین و نفاق انقلابی را هیچ شخص یا نهاد مسئولی تحمل نمی کند.

با این مدل حکومت و حکمرانی، آیا مردم حق ندارند با دیدن اخبار سیسمونی خرید دختر، داماد و همسر سردار کلیباف، رئیس مجلس شورای انقلاب و ولایی، عصبانی شوند. چهل سال است که انقلابیون رویای آنها را داشته اند؟ انفجار و پر شدن فضای مجازی با تحلیل های متفاوت و متفاوت در نقد آقای کلیباف؟! به نظر من هرکسی بگوید مردم چنین حقی نداشتند یا شریک و ذینفع این مدل بدبختی در کشور است یا دچار عقب ماندگی ذهنی است که البته تقصیری هم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید