افشای سفر جنجالی دختر و داماد کلیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی / پسر کلیباف سفر خواهرش را تایید کرد

افشای سفر جنجالی دختر و داماد کلیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی / پسر کلیباف سفر خواهرش را تایید کرد

وحید اشعری شب گذشته در توئیتی نوشت:

چند نفر از مسافران در استانبول یک سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (که در پروازهای ترکیه چندان رایج نیست) ارسال کردند که امروز به دلیل حجم زیاد بار با پیشخوان مشکل داشتند و بعداً با رفتار عوامل هواپیمایی که توسط آژانس های هواپیمایی فاش شد. خانواده مسئولین ظاهرا این خانواده آقای کلیباف بودند.

همسرش خانم زهرا مشیر را می شناسد. زوج جوانی که یا پسر و عروس یا دختر و دامادشان بودند همراهشان بودند. ظاهر حجم زیادی از محموله های آورده شده از ترکیه کالسکه و کیف نوزاد و گهواره و امثال آن بود. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفتند.

از بعدازظهر تا الان برای اطمینان با بچه های فرودگاه امام و معراج تماس گرفتم و اطلاعات پرواز را دریافت کردم. اسامی این سه نفر در لیست پرواز شماره 4804 ساعت 13:45 امروز فرودگاه معراج از فرودگاه استانبول به فرودگاه امام: زهرا مشیر، مریم قالیباف و امیررضا بحیرایی (داماد) است.

پیشاپیش به نوه آقای قالیباف نوریده تبریک می گویم.

اما باور کنید نمی توان با مردم درباره تولید ملی، اشتغال و ممنوعیت واردات لوازم خانگی و خودروهای ملی با مردم صحبت کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی به ترکیه برد.

ما درگیر این تضادها هستیم.

الیاس کلیباف در پستی اینستاگرامی این حرکت خواهرش را اشتباهی نابخشودنی خواند و آن را متفاوت از آرمان های پدرش دانست. او نوشت:

خواهرم و شوهرش کاری کردند که حتما اشتباه است. این سفر در این شرایط اقتصادی مردم قطعا اشتباه است.

آنها برای خرید سیسمونی نرفته اند و در متون منتشر شده نادرستی و اغراق وجود دارد، اما به هر حال این سفر اشتباهی نابخشودنی است، زیرا باعث می شود تمام تهمت هایی که در گذشته به پدرم و خودشان زده شده، درست جلوه کنند. آنچه این اشتباه را نابخشودنی می کند این است که امید و اعتماد مردم را جریحه دار می کند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را طولانی می کند.

این رفتار قطعا خلاف نظر و سیاست پدرم است. کسانی که می خواهند فرزند را به خاطر پدر مقصر بدانند باید بدانند که قبلاً با مخالفت او مواجه شده بود اما متأسفانه نادیده گرفته شد.

من به نوبه خود از همه مردم عذرخواهی می کنم و آنها باید عذرخواهی کنند.

خداوند همه اشتباهات و خطاهای ما را در این شب های قدر ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید