ازدواج واقعی داماد با خواهرش در ایران! / چرا این ازدواج قانونی شد؟ / تو را خشک می کند

ازدواج واقعی داماد با خواهرش در ایران!  / چرا این ازدواج قانونی شد؟  / تو را خشک می کند

یک خواهر و برادر در ایران ازدواج کردند و معلوم نیست چه اتفاقی افتاده که ازدواج آنها قانونی شده است.

فقط در یک مورد زن می تواند در عقد هم مادر زن باشد و هم مادر شوهر و آن هم به شرط ازدواج دختر و پسرش. با خواندن عنوان تعجب نکنید زیرا این خبر داستان هیجان انگیزی دارد که تمام معماهای ذهن شما را حل می کند، در این قسمت با ما همراه باشید تا جزئیات این داستان را بدانید.

ازدواج بین خواهر و برادر غیرقانونی است، اما ازدواجی که در مورد آن می خوانید کاملاً قانونی و درست انجام شده است. ماجرا از این قرار بود که یک زن چینی دقایقی قبل از مراسم عروسی پسرش ناگهان متوجه شد عروسش همان دختری است که سال ها پیش از دست داده و حالا قرار است با پسرش ازدواج کند.

این زن با دیدن یک خال خاص روی دست عروس ناگهان به این موضوع شک کرد و با ردیابی والدین فعلی عروس متوجه شد که او همان دختری است که 20 سال پیش و همسرش از دست داده بودند.

پدر و مادر حاضر عروس گفتند 20 سال پیش دختر را در کنار جاده اطراف شهر پیدا کردند و او را به فرزندی قبول کردند. همه آدرس ها درست بود و همه چیز واضح بود. اما مشکل اینجا بود که حالا که عروس دختر این خانواده بود، ازدواج به هم می خورد اما مادر داماد که مادر عروس هم بود می گفت این ازدواج مانعی ندارد.

صحبت های این زن همه را شوکه کرد و باعث اعتراض شد تا اینکه همه چیز را به وضوح توضیح داد. گفت بعد از اینکه دخترمان را از دست دادیم چند ساله پسری را به فرزندی قبول کردیم و الان همان پسر است و با دخترمان که قرار است عروسمان شود نسبت خونی ندارد بنابراین ازدواج آنها کاملاً درست است.

دیدگاهتان را بنویسید