محاکمه جدید داماد به جرم قتل/بازدید عروس جوان از خانه خواهرش با فاجعه پایان یافت

محاکمه جدید داماد به جرم قتل/بازدید عروس جوان از خانه خواهرش با فاجعه پایان یافت

ایران نوشت: ساعت 2 نیمه شب 3 مرداد 1401 گزارشی مبنی بر درگیری خونین به پلیس آگاهی گزارش شد و سپس ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن به محل درگیری اعزام شدند و با بررسی های اولیه مشخص شد در آنجا درگیری بین دو مرد جوان بود که یکی از آنها مردی 30 ساله به نام میثم بر اثر اصابت قمه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

پلیس همچنین با بررسی های میدانی مشخص کرد ضارب مردی به نام شهاب است که به تازگی ازدواج کرده و پس از درگیری به مکان نامعلومی متواری شده است.

ساعتی پس از بازجویی، از بیمارستان خبر رسید که میثم به دلیل شدت جراحات و خونریزی فوت کرده است.
با مرگ این جوان، ماموران به جستجوی داماد فراری پرداختند و توانستند وی را که به ارومیه رفته بود شناسایی و دستگیر کنند.

شهاب پس از دستگیری و در بازجویی های اولیه به قتل میثم اعتراف کرد و ضمن تشریح جزئیات ماجرا به پلیس گفت: پس از ازدواجم متوجه شدم همسرم مدام به خانه خواهرش در منطقه امامزاده حسن می رود و هیچ کاری نمی کند. حتی زمانی که او آنجاست به تماس های من پاسخ می دهد. چند روز پیش در جیب همسرم گوشی موبایلی پیدا کردم که به ادعای او متعلق به خواهرش است، وقتی گوشی را چک کردم متوجه شدم مرد ناشناسی بارها با او تماس گرفته است. وقتی از همسرم درباره تماس های مرد غریبه توضیح خواستم، او مدعی شد که دوست خواهرش است و برای حل این موضوع به همسرم گفتم دیگر اجازه ندارید به خانه خواهرتان بروید اما او به حرف من توجهی نکرد. و همچنان به آنجا رفت و تا دیروقت آنجا ماند. آخرین باری که همسرم به خانه آمد، آنقدر عصبانی بودم که با او درگیر شدم.

متهم همچنین گفت: شب حادثه قرص خورده بودم و خودم نبودم. از عصبانیت قمه ام را برداشتم و رفتم جلوی در خانه خواهر شوهرم، یکی از اقوام همسرم به نام میثم در را باز کرد، با دیدن او بیشتر عصبانی شدم و با هم دعوا کردیم. او به صورتم گاز اشک آور پاشید و صورت و چشمانم سوخت و یک دفعه فکر کردم اسید پاشیده شده ام، از ترس با قمه به او زدم و او روی زمین افتاد. باور کنید نه با میثم دشمنی داشتم و نه با قصد قتل به آنجا رفتم. سپس از ترس به ارومیه رفتم که پلیس مرا دستگیر کرد.

وی با اظهارات صریح متهم اقدام به بازسازی صحنه جنایت کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به زودی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
این در حالی است که اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کرده اند.