برای خرید سیسمونی قیمت سفر به استانبول را بررسی کنید

برای خرید سیسمونی قیمت سفر به استانبول را بررسی کنید

روهر نه سفر به ترکیه ممکن است زمانی برای طبقه متوسط ​​با ماه ها پس انداز در دسترس بوده باشد، اما با اوج های همیشگی، دیگر سفری ارزان و مقرون به صرفه نیست.

یک تور لحظه آخری معمولی به ترکیه چقدر است؟ بررسی سایت های گردشگری خارجی نشان می دهد سفر به استانبول و اقامت در هتل سه ستاره از 5 میلیون و 800 هزار تن تا 6 میلیون و 500 هزینه دارد.

سفر به استانبول در گذشته ارزانتر از سفر به شهرهای ایران بود، اما چند سالی است که سفر به کشورهای همسایه از جمله استانبول از اقامت در هتل های مجلل مشهد یا کیش و اصفهان گرانتر است.

با توجه به قیمت های منتشر شده در سایت های تور لحظه آخری که شامل ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی می باشد، تور استانبول به مدت 3 شب در هتل سه ستاره از 5 میلیون و 800 هزار تن تا 6 میلیون و 200 هزار تن می باشد.

هزینه اقامت در هتل 4 ستاره از 7 میلیون تا 8 میلیون تن است و صبحانه در تمامی این هتل ها رایگان است. اما قیمت ها در هتل های 5 ستاره تفاوت قابل توجهی دارند، قیمت ها از 10 میلیون تن شروع و به 30 میلیون تن می رسد.

1

5

برخی از سایت های مسافرتی نیز امکان پرداخت هزینه ها را ارائه می دهند و می توانند هزینه های سفر را در مدت 10 ماه بدون بهره پرداخت کنند.

قیمت اقلام ضروری بسته به بازار خریداری شده متفاوت است. می توانید گاری 3 میلیون تنی یا گاری با برند معروف 50 میلیون تنی بخرید. بستگی به سلیقه خریدار داره

لباس نوزاد هرست از 400000 تن تا 2 میلیون تن متغیر است. پستانک نوزاد از 40000 تن تا 35 میلیون تن یافت می شود. ما می‌توانیم یک شیشه شیر بچه از 40000 تن تا 8 میلیون تن پیدا کنیم. حوله های کودک از 200000 تن تا یک میلیون تن متغیر است.

.

4

شما همچنین می توانید یک سرویس خواب نوزاد در حراجی ها به قیمت 200000 تن بخرید، اما ست هایی نیز وجود دارند که قیمت آنها 10 میلیون تن است.

3

کالسکه ها از حدود 3 میلیون تن تا مارک هایی مانند Maxi Coase و Quinn که بیش از 70 میلیون تن قیمت دارند را می توان یافت.

سفر به ترکیه ممکن است زمانی برای طبقه متوسط ​​با ماه ها پس انداز در دسترس بوده باشد، اما با اوج های همیشگی، دیگر سفری ارزان و مقرون به صرفه نیست.

.

3

دیدگاهتان را بنویسید