صدور حکم جدید در پرونده سیسمونی پورتا

صدور حکم جدید در پرونده سیسمونی پورتا

روز جدید : نماینده سابق مجلس صدور حکم تعلیقی ۹۱ روزه در پرونده شکایت کلیباف را تایید کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر حبس تعلیقی 91 روزه خود گفت: دادگاه تشکیل شد و موضوع دادگاه در راستای سوالی بود که در مورد خرید آپارتمان آقای قالیباف در ترکیه داشتم.

وی مدعی شد: متأسفانه نه حساب و نه مدارکم خوانده نشد و گفتند برای تایید مدارک باید به ترکیه بروید. متاسفانه رفتار آقای کازی طوری بود که آقای قالیباف نیازی به وکیل نداشت!
وی ادامه داد: گفتم وزارت امور خارجه را دارید، از آنها بخواهید تا تاییدیه بگیرند. شما حتی می توانید امضای همسر و داماد آقای قالیباف را تأیید کنید. چرا این افراد به عنوان شاهد و قضاوت به ترکیه رفتند و قرارداد خرید خانه را امضا کردند؟ متأسفانه آنها رای را در کمتر از 24 ساعت منتشر کردند. من لایحه خود را به وکلای کشور ارائه می کنم تا ببینند چقدر قوی بوده است.

سوال من از آقای قاضی این بود که تلویزیون ترکیه سه شب فیلمی در مورد خرید آپارتمان توسط رئیس مجلس ما پخش کرد، اگر آقای کلیباف می گوید دروغ است.

وی افزود: ای کاش دستگاه قضایی جایی بود که مردم ما می توانستند مسئولان را زیر سوال ببرند. من درخواست تجدیدنظر دادم، اما دادگاه تجدیدنظر از من درخواست تجدیدنظر نکرد و خودشان رای را تایید کردند. به دادگاه شکایت کردم.
دادگاه به جای تحقیق از من پرسید این مدارک را از کجا آورده ای؟ یکی می گوید این قرارداد جعلی است.
وی تاکید کرد: نباید منکر و سرپوش گذاشت بر فساد هیچ فردی، حتی مسئولان با هر درجه ای که باشد، در غیر این صورت کار به جایی می رسد که مردم از عصبانیت در خیابان ها فرار می کنند.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: دارم کتاب می نویسم و ​​همه این مطالب را می نویسم. آقای قالیباف یا هر مسئول دیگری می داند که این مسائل در تاریخ خواهد ماند.

دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، گلمعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به اتهام نشر اکاذیب درباره سفر رئیس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد که این حکم به مدت یک سال تعلیق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید