صدور حکم در پرونده تومایی صالحی/ وی به اتهام «افساد الارض» به ۶ سال و ۳ ماه حبس تعزیری محکوم شد/ طمایی از اتهامات «توهین به رهبری» و «ارتباط با احزاب متخاصم» تبرئه شد.

صدور حکم در پرونده تومایی صالحی/ وی به اتهام «افساد الارض» به ۶ سال و ۳ ماه حبس تعزیری محکوم شد/ طمایی از اتهامات «توهین به رهبری» و «ارتباط با احزاب متخاصم» تبرئه شد.

حکم دادگاه تومایی صالحی، خواننده بازداشت شده در جریان اعتراضات ایران و وی به اتهام «فساد در کشور» به ۶ سال و ۳ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

رزا اعتماد انصاری وکیل توماج صالحی در گفت و گو با «شبکه شرق» به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی خواننده بازداشت شده در اعتراضات ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تصمیم اولین دادگاه بدوی توماج صالحی به عنوان وکیل پرونده گزارش شد.به نظر ما رای صادره رای خوبی است.همچنین طمایی صالحی از امروز به بند عمومی زندان منتقل شده است.وی در سلول انفرادی بوده است. .

وی درباره جزئیات حکم تومایی صالحی گفت: طبق ابلاغیه دادگاه، طمایی صالحی به اتهام فساد مالی به ۶ سال و ۳ ماه حبس تعزیری محکوم شده است. بر اساس رای صادره، تنها اشد مجازات برای طمایی که 6 سال و 3 ماه با احتساب روزهای بازداشت فعلی در زندان به سر می برد، اجرا می شود. وی همچنین به اتهام توهین به بنیانگذار انقلاب و رهبری و ارتباط با احزاب متخاصم تبرئه شد.

وکیل ثمایی صالحی گفت: همچنین طمایی صالحی به مدت 2 سال ممنوع الخروج و گذرنامه وی برای اعمال مجازات های تکمیلی از تاریخ اجرای حکم باطل می شود.همچنین وی به دلیل هرگونه فعالیت، تهیه و تولید کالا ممنوع الخروج شد. آثار موزیکال و خوانندگی به مدت 2 سال. تومی همچنین به مدت 2 سال ملزم به شرکت در دوره های مدیریت رفتار و کسب دانش بود که توسط دادسرای اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان برگزار می شد. طبق رای دادگاه، تومایی صالحی باید گواهی پایان این کلاس ها را به اداره احکام کیفری ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید