حکم پرونده مرد کشیش در خیابان مرزداران تهران: ۸ ماه حبس تعزیری، ۴۰ ضربه شلاق و ۲ سال محرومیت از رانندگی/ شاکی اعلام گذشت کرد.

حکم پرونده مرد کشیش در خیابان مرزداران تهران: ۸ ماه حبس تعزیری، ۴۰ ضربه شلاق و ۲ سال محرومیت از رانندگی/ شاکی اعلام گذشت کرد.

دیوان عالی استان تهران رای پرونده عامل زیر پا گذاشتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران را اعلام کرد و گفت شاکی این پرونده در جلسه دادگاه تبرئه شد.

به گزارش مرکز رسانه های قضایی، علی القاصی مهر روز دوشنبه در جلسه شورای عالی ضابطان قضایی به برخی از اقدامات قوه قضائیه برای برخورد با آسیب رساندن به امنیت روحی و جسمی افراد اشاره کرد. یک جامعه و در این خصوص گفت: پس از تحقیقات از فردی که با خودروی خود به یک روحانی حمله کرده و پس از متهم شدن وی به این رفتار، کیفرخواست این پرونده صادر و زمان رسیدگی به مدت کوتاهی تعیین شد. زمان. شاکی پرونده در تاریخ 3 اردیبهشت و در جلسه دادگاه اعلام گذشت کرد.
ادامه مطلب
پلیس: آخوند 35 ساله در بلوار مرزداران تهران توسط خودرو زیر گرفته شد / راننده عمدا کشیش را روی کاپوت خودرو تا مسافت طولانی کشید / راننده از صحنه متواری شد.
خبرگزاری قضایی: راننده پراید متهم به ضرب و شتم روحانی در منطقه مرزداران تهران دستگیر شد.
برای راننده پراید به اتهام ضرب و شتم عمدی یک روحانی کیفرخواست تشکیل شد

وی ادامه داد: با خروج شاکی از پرونده، دادگاه قرار موقوفی تعقیب صادر کرد، اما از جنبه عمومی جرم این مجرم به هشت ماه حبس تعزیری، 40 ضربه شلاق و 2 سال حبس محکوم شد. با ممنوعیت رانندگی و داشتن هرگونه وسیله نقلیه.

روز ششم اردیبهشت، یک روحانی 35 ساله پس از پارک خودروی خود در بلوار مرزداران تهران مورد ضرب و شتم خودرو قرار گرفت.

نهم اردیبهشت ماه، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عامل زیر پا گذاشتن روحانی در خیابان مرزداران تهران و روز سیزدهم اردیبهشت ماه نیز دادستان تهران به دستور رئیس جمهور خبر داد. قوه قضائیه با جدیت و قاطعیت عاملان مجروح شدن چند دانش آموز در برخی نقاط کشور را تحت تعقیب قرار دهد. کیفرخواست برای راننده پراید به اتهام ضرب و شتم عمدی یک روحانی تنظیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید