روایتی جدید از خرید سیسمونی فرش

روایتی جدید از خرید سیسمونی فرش

روز جدید یکی از اعضای شورای شهر تهران با انتقاد از فضای رسانه ای ایجاد شده علیه رئیس مجلس و خانواده وی گفت: این خانواده با چهار کیسه رفتند و با 5 کیسه برگشتند و دو خودکار با خود آوردند که مشخص است.

– سید محمد آقامیری در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده برای خانواده رئیس مجلس ترکیه گفت: به خدا شهادت می دهم حرفم نفسی نیست بلکه فقط بدهکاری است. آبرو در فضای سیاسی جامعه، لطف و محبت مردم شریف تهران و جبهه انقلاب را دارم و به عنوان یک سرباز کوچک این آبرو را خرج مردم خواهم کرد و بس.

وی ادامه داد: برای اعلام حق و داد و فریاد کمی آزادی در خود می بینم و از برخوردها و تهمت هایی که بعدا اتفاق می افتد نمی ترسم.

آقامیری با اشاره به سفر خانواده کلیباف به ترکیه گفت: مشکل چند روزی است که فضای مجازی و شبکه های معاند کشور علیه نظام بسیج شده است و همه اعم از عوامل داخلی و منافقین و شبکه های خارجی تلاش می کنند به زمین بزنند. «سیستم در مورد یک مشکل بسیار پیش پا افتاده است.

وی ادامه داد: موضوع واردات چند قلم کالای خارجی به نام سیسمونی نوزاد که برای دختر و داماد رئیس مجلس رخ داد. این دو جوان که برای اولین بار با هم ازدواج می کنند و می خواهند بچه دار شوند تفریح ​​کردند و به مسافرت خارج از کشور رفتند و او را در حراج سیسمونی دیدند و دو خودکار خریدند حالا باید از این دو عکس بگیرند. قلم های جنسی و انجامش دهید.یک رسانه بسازید. و آن را با اقتصاد مقاومتی مرتبط کنیم؟!

یکی از اعضای شورای شهر تهران ادامه داد: «اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی سؤال بسیار درستی است، اما قیمت آن کاذب است!» کجا باید از آن استفاده کرد؟ روزی دویست میدان خارجی در کشور است، همه دست در جیب کردند و آمدند و برای عزیزانشان چند قلم نخریدند؟

آقامیری افزود: آیا از هر فرد فیلم و عکس می بینیم و می سازیم؟ اگر رئیس مجلس به خانواده‌اش اجازه می‌داد طبق پروتکل‌های امنیتی رفت و آمد کنند و چند محافظ داشته باشند و از دروازه ویژه خارج شوند و از دروازه ویژه برگردند، هیچ‌کس به آنها نگاه نمی‌کرد و متوجه آنها نمی‌شد. اما رئیس مجلس گفت: مثل یک آدم معمولی با هواپیمای معمولی برو و با مردم برو و با مردم برگرد. چه گناهی کردند؟ آیا آنها به یک مکان خاص رفتند؟ آیا آنها به یک مکان خاص رفتند؟ چیزی خوردند؟ حرکتی کردند؟ این مجموعه ها از کجا می آیند تا یک نیروی انقلابی و جهادی را که چهل سال از عمر خود را در این مملکت وقف انقلاب و نظام کرده و در این مملکت زحمت کشیده و زحمت کشیده است، نقد کنند؟

وی افزود: نمی توانند به او و عملکردش ایراد بگیرند که الان سر یکی از ارکان این نظام است و چقدر آورده اند و به نظر می رسد چه اتفاقی افتاده است.

آقامیری همچنین به شعارهای مطرح شده در جلسه معلمان اشاره کرد و گفت: از اینکه تعدادی از معلمان در جلسه با سر دادن شعارهایی مبنی بر قانون صنفی به دنبال کار صنفی خود هستند و سخنانی به دور از شأن معلمی در این جلسه بیان کردند، ناراحت هستم. کشور.سیسمونی به عنوان شعاری برای احقاق حقوق خود.

وی افزود: خیلی زشت است کار تا جایی پیش می رود که فیلم از شبکه های خارجی پخش می شود. ما مشکلات معلمان را درک می کنیم، مشکلات کشور برای همه است و مجلس برای حل آن تلاش می کند، این بدان معنا نیست که چنین حرکت هایی توسط معلمی که جایگاه ویژه ای در کشور دارد اتفاق بیفتد.

آقامیری گفت: عملیات روانی برای کشتن یکی از چهره ها که یکی از اضلاع موثر جبهه انقلاب است. تجربه دهه های گذشته نشان داده است که هر وقت جبهه انقلاب متحد می شود، اتفاقات بزرگی در این کشور رخ می دهد و در عین حال منافقین داخلی و خارجی دست به دست هم می دهند تا آن را ببینند.

وی افزود: امروز هرجای تهران که بروید نام آقای کلیباف می درخشد، بله، انتقاداتی هم به آقای کلیباف شده است، اما باید به جای ایشان نقدها گفته شود. کجا رفت این همه تهمت؟ آیا هیچکدام برای گرفتن سند به دادگاه مراجعه کردند؟ آقای کلیباف که از آقای هاشمی بزرگتر نیست و فرزندانش را به دادگاه بردند و زندانی کردند، کاری از دستشان برنمی آمد.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: اگر آقای کلیباف و خانواده اش اشتباه می کردند بدتر بود. این داستان چیست؟ همین قهرمان توسط رهبر به عنوان یک جهادگر و یک انقلابی معرفی می شود. بعضی ها خجالت نمی کشند و قهرمان را کاملا می کشند امروز آقای کلیباف دیروز آقای راسی بود فردا آقای زاکانی و حداد عادل. آقای زاکانی چه مشکلی دارد؟ هر کاری می کند برایش داستان می سازند. بعد خودشان پسر، دختر، عروس و دامادشان را استخدام کردند و آقای زاکانی هم نتوانست داماد در شهرداری استخدام کند.

وی با بیان اینکه دفاعیاتش از جبهه انقلاب بوده است، گفت: من از جبهه انقلاب دفاع می کنم و در مورد یک نفر صحبت نمی کنم. نگاه جبهه انقلاب این است که از شخصیت های انقلابی و جهادی خود دفاع می کند و راهبرد ما حمایت همه جانبه از آقای زاکانی و موفقیت ایشان در خدمت به مردم تهران است.

او گفت: “مردم خوشحال هستند و رهبری موفقیت ماست.” هیچکس خارج از شورای شهر دسته بندی نکند، ما صحبت های پشت پرده نداریم.

آقامیری نیز رو به عدالت خواه کرد: «اما حرف آخر من با دوستان عدالت خواه است. من از بزرگان این گروه تعجب می کنم که چرا برخی از این جوانان هدایت نمی شوند؟ آیا این افرادی که مخالف نظام شدند با نظام همدردی می کنند؟ آیا کسانی که به شما فیلم و عکس برای انتشار می دادند دلسوز نظام بودند؟ مزایای این پرده ها برای کشور چیست؟

آقامیری افزود: یادتان هست که مجری تلویزیون به خارج از کشور رفت و اشتباه کرد; او هم خدای خود را می شناسد! فیلم او در سراسر کشور پخش شد و آبرویش رفت، زندگی اش تباه شد و خودکشی کرد. همه کسانی که این فیلم را منتشر کرده اند مرتکب این گناه هستند.

سرانجام گفت: این پرده دریاها تا کی می خواهد بماند؟ حرف همه ائمه ما این است که اگر یک نفر تهمت زد نمیرد که تحمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید