کلیباف: خبر سفر به ترکیه پروژه ویرانگری است/ طبیعی بود همسرم برای مراقبت از دختر باردارش با او به ترکیه برود.

کلیباف: خبر سفر به ترکیه پروژه ویرانگری است/ طبیعی بود همسرم برای مراقبت از دختر باردارش با او به ترکیه برود.

روز جدید : در مورد خرید هم داستان می گفتند در حالی که همه اینها دروغ بود / حتی در همان ساعات اول قبل از اینکه کسی بخواهد ادعایی کند عذرخواهی کرد; کاری که افراد کمی انجام می دهند/ عده ای می خواستند این اشتباه را برای پیگیری اهداف سیاسی طراحی کنند، به تخریب ادامه دادند/ بالاخره مجلس در این دو سال کار بزرگی کرد و تلاش زیادی کرد تا عنوان مجلس را به خود اختصاص دهد. انقلاب را نابود کن / این ویرانی ها بهای دفاع از اراده مردم است / واقعا چگونه شخصی ترین مسائل زندگی خانوادگی ما را یاد گرفتند که نزدیکترین افراد نمی دانستند.

محمد باکر کلیباف امروز پیش از آغاز جلسه علنی مجلس در اظهاراتی غیررسمی درباره سفر تعدادی از اعضای خانواده خود به ترکیه صحبت کرد.
ایسنا، سخنان رئیس مجلس را به شرح زیر منتشر کرد:

– قبل از هر چیز خوب است بدانید که وقتی موضوع سفر مطرح شد من مخالف بودم و می گفتم توصیه نمی شود اما وقتی بالاخره تصمیم گرفتند به این سفر بروند، طبیعی بود که مادر باید با آنها بروید تا از دختر باردار مراقبت کنید.

– برای خرید هم قصه گویی می گفتند که آنقدر مواد خریدند که در باجه فرودگاه دعوا به پا کرد و تهمت زدند و با هشتگ تخریب کردند تا احساسات مردم جریحه دار شود در حالی که همه اینها دروغ بود.

خیلی ها به من گفته اند که این سفر اتفاق خاصی نیست و هیچ سوء استفاده ای از بیت المال صورت نگرفته و یک سفر شخصی بوده، کاملا عادی و بدون تشریفات بوده و حتی از پروتکل ها استفاده نشده مگر اینکه شما از موقعیت خود استفاده کنید، رفتند. آنها با گذرنامه سیاسی مانند سایر شهروندان راهی یک سفر عادی شدند، بنابراین نیازی به اقدام نیست، اما نظر من این بود که این امر قابل قبول نیست، بنابراین به آنها گفتم که در محل از مردم عذرخواهی کنند. اول وقت، یعنی سپیده دم، قبل از اینکه کسی بتواند شکایت کند، عذرخواهی شد. این کاری است که افراد کمی انجام می دهند.

اما عده ای سعی کردند این اشتباه را طراحی کنند تا اهداف سیاسی را دنبال کنند و به تخریب ادامه دادند. اطلاعات صریح و ضمنی تردیدی باقی نمی گذارد که این یک پروژه تخریب سیاسی است.

واقعاً چگونه با شخصی ترین مشکلات زندگی خانوادگی ما که نزدیکترین افراد از آن اطلاعی نداشتند آشنا شدند؟ چگونه در زمان کوتاهی اطلاعات محرمانه را در اختیار آنها قرار دهیم. زمانی می گفتند دلیل سفر خرید است، اما وقتی دیدند مشکل آنقدر بزرگ نیست که چنین موجی ما را منفعل کند، گفتند دلیل سفر خرید ملک است و حتی سندی در این زمینه جعل کرد.

– بالاخره مجلس در این دو سال کارهای بزرگی انجام داد و تلاش زیادی کرد تا عنوان مجلس انقلابی را از بین ببرد. این تخریب ها بهای دفاع از اراده مردم است. هر وقت کاری برای مردم انجام دادیم و در کنار مردم قرار گرفتیم، سازندگان پروژه شروع به کار کردند.

شما از اول نگاه کنید، از روزی که آقای مجلسی را انقلابی خواندند، شروع کردند به تخریب مجلس در داخل و خارج. هدف تحت الشعاع قرار دادن شخصیت انقلابی مجلس است. مورد دوم نیز در همین راستا است. فقط این بار وارد حریم خصوصی شدند. این نشان می دهد که آنها دیگر هیچ محدودیتی تعیین نخواهند کرد.

البته این روزها دستگاه های امنیتی اقدامات خوبی برای روشن شدن ابعاد موضوع انجام داده اند و برای حفظ آنها و جایگاه مجلس موضوع را تا آخر پیگیری خواهم کرد.

نکته آخر اینکه این اولین بار نیست که نابود می شوم و آخرین بار هم نخواهد بود. از آنجایی که این مجلس از ابتدا تا به امروز ویران شده است و ادامه خواهد داشت، باید برای ما مهم باشد که این حاشیه ها مانع از کار برای مردم نشود. ما به عنوان مجلس انقلابی باید با حفظ روحیه جهادی و انقلابی و به ویژه تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات معیشتی مردم، کار مردم را در اولویت قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید