ورزشگاه پارس در زمان نوه ها و نوه های ما پر نیست

ساعت: 19:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785543

مدیران پیکان و فجسپاسی پس از پایان هفته پنجم این دیدار با خبرنگاران صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست یک بر صفر مقابل فجر سپاسی در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم، فجر سپاسی واقعا شایسته این برد بود. آنها با تلاش هایشان مستحق این پیروزی بدون رفت و برگشت بودند. تیم ما خوابید و در حالی که خواب بودیم گل زدیم و تا پایان بازی نتوانستیم به بازی برگردیم. بازیکنان ما جوان هستند، ما به شدت به آنها اعتقاد داریم. امیدوارم امسال هم انشاالله به روند موفق خود ادامه دهیم. این فوتبال است، امروز یک روز پیروزی و یک روز باخت است، مهم این است که ما در روز پیروزی آنقدر مغرور نباشیم که در کوارتر اول و 20 دقیقه ای که در اختیار داشتیم، با توجه به جوانی خیلی جوان، خواب بودیم و تنبیه شدیم. تیمی که داریم

وی افزود: گلی که در دقیقه 40 به ثمر رساندیم برای ما شوکه کننده بود. اما تا پایان بازی نتوانستیم به بازی برگردیم. با توجه به 4 بازی گذشته انتظار می رفت با تمام توان به فجرسپاسی بازی کنیم. به حریف تبریک می گویم و امیدوارم همچنان در مسابقات موفق باشد.

محمدی در خصوص واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه های لیگ گفت: بعد از جلسه ای که با فدراسیون فوتبال داشتیم هیچ اتفاقی نیفتاد و فقط مدیر مالی باشگاه با ستاد تبلیغاتی و مدیر مالی سازمان دیدار و گفت و گو کرد و به ما یک حکم داده شد. بعد من اقدام عملی ندیدم، اگر بگویید من هم دوست دارم تبلیغات محیطی انجام دهم، چون ما یک بنگاه صنعتی هستیم، مبلغی که سازمان لیگ در این زمینه به ما می دهد ناچیز است. مبلغ ناچیزی نسبت به درآمد حاصل از فوتبال. کل درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی که در اختیار باشگاه قرار می گیرد به میزان قرارداد بازیکن نیست.

فالا: در زمان نوه ها و نوه های ما ورزشگاه پارس پر نمی شود

رسول فلا مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی پس از برتری فجرسپاسی مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: بعد از بازی با استقلال که مسابقات تعطیل شد، موفق شدیم با سازماندهی مجدد به وضعیت مطلوب در ادامه مسابقات دست پیدا کنیم. مربی، کادرفنی و بازیکنان در دو هفته گذشته روی نقاط قوت و ضعف خود کار کرده اند. سپاه فجر و باشگاه از حمایت روانی خوبی برخوردار بودند.

وی افزود: پیکان تیمی جوان با مربیان و مدیران خوب است. امروز به فضل الهی شامل حال ما می شود. در فوتبال یک روز می‌برید و می‌بازید، اما وقتی می‌بازید نباید زمین، هوا و باران را مقصر بدانید. این ورزشگاه (انقلاب کرج) ما را بسیار خوشحال کرد. اینجا قهرمان لیگ 1 شدیم و امروز به لطف خدا نتیجه خوبی گرفتیم و بازی زیبا و جذابی رقم خورد. ما باید از فوتبال لذت ببریم نه ایجاد حاشیه.

مدیرعامل فیرسپاسی با بیان اینکه در این مسابقات استرس زیادی داشتم، گفت: تمام فوتبال استرس زا است زیرا باید پاسخگوی مردم باشیم. بسیاری از مردم و هواداران پشت صحنه و پشت صحنه تیم ها را نمی دانند و نمی دانند از نظر مالی و غیره چه خبر است. اگر بازی کنیم، نماینده شهر بزرگ شیراز، سومین حرم اهل بیت، دیار حافظ و سعدی، فرهنگ و ادب هستیم. ما همیشه می خواهیم نماینده شایسته ای باشیم. اگر استرس و اضطراب داریم به خاطر خوشحالی مردم شیراز است.

فالا گفت: پس از از دست دادن دو هفته اول، فجسپاسی اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد. زمانی که از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم می توانستیم 10 بازیکن به خدمت بگیریم، تیم های لیگ برتری علاوه بر 8 سهمیه، ساختار لیگ برتر خود را هم حفظ می کنند، اما ما ساختار تیم لیگ یک را داشتیم و 10 نفر اضافه کردیم. بازیکنان لیگ برتر استرسی که بازیکنان، مربیان و باشگاه ها هنگام ورود به لیگ برتر دارند در همه تیم ها وجود دارد. زمان می برد تا این ترس فروکش کند احساس می کنم تیم به تدریج انسجام خود را به دست می آورد. بازیکنانی که در لیگ یک بودند می شناسند. که شرایط در لیگ برتر متفاوت است.

وی افزود: در دو هفته اول اتفاقات فوتبالی رخ داده و داور اشتباه می کند. در بازی نساجی گل آنها آفساید بود. در هر صورت باید به آخرین سیگنال داوران گوش کنیم. دو هفته اول این مشکلات دست به دست هم داد و به نتیجه مطلوب نرسیدیم اما همین ناکامی ها پلی برای عملکرد بهتر در آینده شد. فوتبال برد و باخت دارد اما امیدواریم امسال را به خوبی به پایان برسانیم و جایگاه خوبی کسب کنیم.

مدیرعامل فجر خاطرنشان کرد: در فصول آینده می توانیم تقویت و پیشرفت کنیم. یک تیم در اولین سال حضور در لیگ برتر باید خودش و انسجامش را حفظ کند تا خدا آسانسور نشود. البته این حرف زشت و توهین به ت.

این Iroquois است. نباید در مورد تیمی صحبت کنیم که قهرمان لیگ یک می شود و در لیگی حضور دارد که 18 تیم در آن حضور دارند. این لیگ از لیگ برتر خطرناکتر است و شرایط نامساعدی در آن وجود دارد. در همان ابتدای کار ما در شهرمان، کارشناسانی صحبت کردند که بسیاری از آنها متخصص نیستند. این روزها همه متخصص شده اند. از کلمات آسانسور نباید استفاده کرد. امیدواریم علاوه بر اینکه با قدرت ادامه دهیم، رتبه خوبی کسب کنیم و مردم را خوشحال کنیم.

فلا در خصوص مشکل زمین بازی در شیراز گفت: شاید مسئولان باور نمی کردند 8 سال دیگر به لیگ برتر برسیم. در این 8 سال هم کج رفتار کردند. ما ورزشگاه پارس داریم. برای ساخت ورزشگاه باید از روز اول شرایط آن را سنجید. نزدیک هتل باشید. به فرودگاه دسترسی داشته باشید تا برای میزبانان راحت تر شود. متاسفانه یک استادیوم 50 هزار نفری طراحی کردند که اگر شهر در زمان نوه ها و نوه های ما پیشرفت کند فکر نمی کنم پر شود. آنها مجبور بودند استادیوم مناسب تری بسازند تا هزینه های ماهانه آب، برق، گاز و نگهداری را تامین کند. این ورزشگاه ساخته شد. او چندین سال رها شد. دو سه بار باز کردند. الان هم اگر چمن تعمیر شود متاسفانه سیستم گرمایشی و سرمایشی و تاسیسات آن بسیار شلوغ است. میلیاردها دلار برای تکمیل نیاز است. در حال حاضر چیزی برای گفتن در این مورد وجود ندارد.

وی در خصوص ورزشگاه حافظیه گفت: ورزشگاه حافظیه از دیرباز وجود داشته و همه آن را به عنوان نماد شیراز می شناسند. دوستان تا جایی که می توانستند با این شرایط اقتصادی آماده شدند تا چند بازی در آنجا انجام دهیم، اما فکر نمی کنم 6-7 ماه دیگر بتوانیم آنجا برویم. باید بسازیم و بسوزیم. اگر بخواهیم از روستا برویم توهین به هواداران و شیرازی هاست و به خاطر آنها حاضریم برای خاطره بازی کنیم. برخی از رختکن ها برای رعایت استانداردهای لازم برای شرایط کرونری تعمیر شده اند. متأسفانه چمن خوب نیست اما سعی کردند آن را به بازی تبدیل کنند.

فلا گفت: اگر بخواهیم از هاستینگ استفاده کنیم باید یکی دو جلسه در این زمینه تمرین کنیم اما نمی توانیم. شرایط ما برابر با تیم های حریف است اما برای مردم استان های فارس و شیراز می سازیم و می سوزیم. امیدوارم هر روز کیفیت لیگ را بالا ببرم تا پرچم ایران در تمام دنیا برافراشته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید