هیچکس به اندازه من از پرسپولیس متنفر نیست!

هیچکس به اندازه من از پرسپولیس متنفر نیست!

گل سیرجان در ورزشگاه آزادی نتیجه را 4-0 به سود پرسپولیس کرد و انتقادات شدیدی از عملکرد محسن فروزان دروازه بان گل گهر که سه گل از 4 گل پرسپولیس را بر عهده داشت وجود داشت و حتی برخی او را متهم کردند. توافق تبانی حالا پس از مدتی سکوت، فروزان با انتشار پستی در اینستاگرام به این شایعات واکنش نشان داده است. وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

هرگز کسی را قضاوت نکن زیرا سرنوشت آنقدر دنبالت خواهد آمد که تو را در همان وضعیت بن بست قرار دهد. هر بازیکن و دروازه بانی روز بدی دارد و متاسفانه روز بد من یک بازی تک به تک بود که در قهرمانی تیم بسیار تاثیرگذار بود. مقابل پرسپولیس بود که از تلویزیون پخش می شد و در ورزشگاه آزادی که جلوه بیشتری داشت و متاسفانه روز بد من در آنجا اتفاق افتاد. در مورد این بازی حرف های زیادی برای گفتن دارم.

روز بد من بود که اگر 10 توپ بیشتر بود، یک گل بود. اما صحبت های برخی از افراد و هواداران استقلال واقعا مرا ناراحت کرد. خیلی از هواداران استقلال می‌دانند که من استقلال را دوست دارم و کسی نیست که این را نداند، اما فکر می‌کنم تعداد کمی از افراد غیر استقلالی درباره تبانی و این‌جور چیزها صحبت می‌کنند که واقعا شرم‌آور است.

در عمرم چنین روزهایی را تجربه نکرده بودم. بعضی ها واقعا من را ناراحت کردند. چطور 10 سال با پرسپولیس اینقدر کور بودم و کل ورزشگاه به من فحش می دهند و من برای قهرمانی می آیم جلوی این تیم حرف می زنم؟ کدام فرد عادی این دیدگاه ها را دارد؟

مطمئن باشید هیچ ایرانی مثل من از پرسپولیس متنفر نیست.

چگونه می توانم با این تیم برای قهرمان شدن کنار بیایم؟

دیدگاهتان را بنویسید