کری، گزینه استقلال: اگر بیایم پرسپولیسی ها قهر می کنند!

کری، گزینه استقلال: اگر بیایم پرسپولیسی ها قهر می کنند!

یکی از گزینه های احتمالی سرمربیگری تیم، امیرحسین صادقی، مدافع سابق تیم ملی استقلال است. به همین بهانه گفت وگویی کوتاه با امیرحسین صادقی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

با انتخاب جواد نکونام شنیده شد شما هم مسئولیت باشگاه را بر عهده خواهید گرفت.

خوب من این خبر را از شما شنیدم.

آیا این بدان معناست که باشگاه با شما تماسی نداشته است؟

تا زمانی که با شما صحبت می کنم، باشگاه با من تماسی نداشته است.

هنوز هم مسئولیت می پذیری؟

من از اسکلت و ریشه این باشگاه هستم و اگر باشگاه چنین پیشنهادی داشته باشد بدون قید و شرط می پذیرم. چون همیشه دوست دارم بتوانم به باشگاه پرافتخار استقلال کمک کنم.

آیا شما شخصاً می خواهید در بخش سرپرستی یا نیروی انسانی کار کنید؟

فرقی نداره. من به هر گوشه ای از کار باشگاهی که 40 میلیون هوادار دارد افتخار می کنم. البته باید گفت شاید در آینده با تجربه بیشتر در عرصه مربیگری، عنصر موثرتری برای استقلال باشم اما حالا آرامش در باشگاه هر چه باشد مهم است. اگر نکونام بخواهد با جان و دل برای موفقیت استقلال از نظارت گرفته تا تدارکات تلاش می کنم اما فعلا از نظر فنی نه. البته با آمدن من به عنوان سرمربی استقلال، تیم حریف اذیت می شود و سعی می کند از این به بعد وزنه سنگین نیمکت استقلال را تحمل کند. بدون شک حضور من در کنار جواد نکونام خیلی ها را آزار می دهد.

اولویت های دیگر استقلال با روی کار آمدن جواد نکونام چیست؟

از نظر فنی، البته با انتخاب سرمربی، باشگاه باید به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر جواد نکونام باشد، اما به دنبال سوال حضور در جام باشگاه ها و اینکه چرا استقلال به این راحتی از این رقابت ها حذف شد. مسابقات یکی از خواسته های هواداران استقلال است. باید به آنها پاسخ داده شود.

خبر تمایل مهدی پاشازاده برای قبول سرمربیگری استقلال در روزهای منتهی به انتخاب نکونام با سوءتفاهماتی همراه بود که پاشازاده مد نظر اوست. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

زمانی که جلسه کمیته فنی باشگاه با حضور 6-5 نفر از اعضای باشگاه برگزار می شود و سه ساعت بعد از پایان جلسه، اخبار آن در اختیار مطبوعات قرار می گیرد، از این گونه سوء تفاهمات خودداری کنید.

حرف آخر…

از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال خوشحالم و از هواداران می خواهم تا پایان فصل حمایت همه جانبه خود را از این مربی جوان که مسن ترین ملی پوش فوتبال کشورمان نیز هست داشته باشند. از پیشکسوتان باشگاه استقلال هم می خواهم همانطور که در دو فصل گذشته از فرهاد مجیدی حمایت کرده اند به بهترین نحو از جواد نکونام حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید