مرتضی طلایی: چرا باید به رسانه ام بیایم تا بگویم سفر رفته ام یا نه؟

مرتضی طلایی: چرا باید به رسانه ام بیایم تا بگویم سفر رفته ام یا نه؟

روز جدید : سردار مرتضی طلایی رئیس سابق پلیس تهران بزرگ در گفت و گو با دیده بان ایران: آیا مشکلات شخصی مردم باید رسانه ای شود؟ چرا باید به رسانه ام بیایم که بگویم سفر کرده ام یا نه؟ من صد بار سفر کرده ام، باید پاسخگو باشم؟ من زندگی ام را می کنم؛ شما باید پاسخ دهید زندگی شخصی مردم متعلق به چه کسی است؟

فیلم و عکس های سردار مرتضی طلایی نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های گسترده ای را در فضای مجازی به دنبال داشت. در این ویدیو مرتضی طلایی در یکی از باشگاه های ورزشی کانادا ورزش می کند و بیشتر انتقادات به نحوه زندگی کارمندانی که شعار «در خانه بمانید» سر می دهند در کانادا است!

در خصوص فیلم منتشر شده، سردار مرتضی طلایی ضمن تایید خبر سفر عبدالله عبدی به خبرنگار آبزرور ایرانیان گفت: آیا مسائل شخصی مردم باید رسانه ای شود تا بگوید من به سفر رفته ام یا نه؟ من صد بار سفر کرده ام، باید پاسخگو باشم؟ من زندگی ام را می کنم؛ شما باید پاسخ دهید زندگی شخصی مردم متعلق به چه کسی است؟

انتشار ویدیوی من انحراف از رسالت رسانه است

فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ هدف از انتشار چنین ویدئویی را بیان کرد: به نظر من این یک انحراف جزئی از رسالت یک رسانه است.

وی افزود: 20 سال پیش رابرت مرداک در یک مناظره ماهواره ای اذعان کرد که برای رسیدن به اهداف خود در ایران باید چند کار انجام دهیم، اول تخریب نظام خانواده، دوم غیرفعال کردن نظام آموزشی ایران. اضافه. نسل آینده نباید تربیت کننده نسلی باشد که جمهوری اسلامی می خواهد. ثالثاً باید گروه های مرجع را در ایران بدنام کنیم، یعنی نیروهای قابل اعتماد در بین مردم را بدنام کنیم.

چرا این مرد هنگام انتخاب رادیو رد شد و بعد از ورودش به رادیو جمهوری اسلامی چه می شود!

نایب رئیس سابق شورای شهر در خصوص فردی که فیلم حضورش در کانادا را منتشر کرده است، گفت: چرا این مرد در انتخاب صداوسیما رد شد و بعد از ورودش به رادیو جمهوری اسلامی چه می شود! “

برای کسانی که به دنبال تضعیف اعتماد مردم هستند، زدن سردار طلایی موضوعیت دارد!

طلایی با تاکید بر اینکه دشمنان برای ضربه زدن به چهره و اعتماد مردم این تصاویر را منتشر می کنند، گفت: به هر حال من در بین دوستان و خانواده خود تأثیرگذار هستم و متأسفانه هستند کسانی که به دنبال ضربه زدن هستند و سردار را می زنند. طلا هم مناسب است!

دیشب یه جوون بهم پیغام داد که فکر میکردم با بقیه فرق داری ولی فهمیدم تو هم یه چیزی هستی!

وی بلافاصله پس از انتشار فیلم حضورش در کانادا به پیام یکی از هوادارانش گفت: شب گذشته به محض انتشار این خبر، جوانی به من پیام داد که آقای طلایی فکر می کنم شما با شما فرق دارید. از دیگران، اما ما متوجه شدیم که شما شخص دیگری هستید!

کسانی که عکس های من را منتشر کردند سعی می کنند اعتماد جوانان را به ما از بین ببرند

رئیس سابق پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف این افراد از بین بردن اعتماد جوانان به من است، گفت: اینها سعی دارند اعتماد این جوانان را به من از بین ببرند! مرد برو؟ این موضوع اصلا سطحی نیست و خیلی عمیق تر از این حرف هاست.

طلایی با تاکید بر اینکه پشت انتشار چنین اخباری برنامه های سختی نهفته است، ادامه داد: از نظر من پشت همه این اخبار یک نقشه بسیار سخت نهفته است که متاسفانه هر بار که به شخصی حمله می شود امروز فردا من هستم. فرد دیگری!

من یک انقلابی هستم و هدفم بدنام کردن من در بین مردم است

نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه من یک شخصیت انقلابی هستم و هدف این است که من را در بین مردم بدنام کنند، گفت: هدف این افراد بدنام کردن افرادی است که در بین مردم قابل اعتماد هستند؛ مردمی که در بین مردم هستند، هدفشان بدنام کردن مردم است. بالاخره مردم من را به عنوان یک انقلابی می شناسند، به عنوان فردی که در دوره مسئولیتم با مردم خوب رفتار می کردم، بنابراین با وجود هجمه های سیاسی فراوانی که علیه ما انجام دادند، ما هنوز شجاعت را داشتیم و داریم!

وی افزود: تاکنون در برابر هیچ حمله ای سکوت نکرده ام، زیرا سکوت در برابر حمله به معنای پذیرش این حمله است!بنابراین بنده خود را می شناسم و هر زمان که با بنده ای به دلایل سیاسی یا غیر سیاسی دشمنی شود پاسخ دادم. خیلی واضح

طلایی در پایان با این سوال که چرا باید در کانادا به شما حمله شود، گفت: «چرا سؤالی را که باید از دیگران بپرسید از من می‌پرسید؟» چرا سفر من باید برای مردم در فضای مجازی مهم باشد. چرا باید سفرهای من به یک مشکل رسانه ای تبدیل شود؟

دیدگاهتان را بنویسید