واکنش برانکو ایوانکوویچ به حضورش در ایران: چرا باید از تیم ملی عمان جدا شوم و به ایران بیایم؟

واکنش برانکو ایوانکوویچ به حضورش در ایران: چرا باید از تیم ملی عمان جدا شوم و به ایران بیایم؟

برانکو ایوانکوویچ درباره حضور مجددش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: مسئولان فدراسیون در چند روز اخیر با من تماسی نداشته اند و من قاطعانه هرگونه مذاکره با فدراسیون ایران را تکذیب می کنم.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل تعطیلات چند روزه تیم ملی عمان در کرواسی هستم و دو هفته دیگر به عمان برمی گردم زیرا با تیم ملی عمان قرارداد دارم. من یک مربی هستم و یک مربی باید حرفه ای به نظر برسد. مسیری که در ابتدای قرارداد با تیم ملی عمان برای خودم در نظر گرفتم مشخص است. یک حرفه ای همیشه باید درگیر باشد. من هر قراردادی را که امضا کرده ام دارم و به آن پایبند خواهم بود. بنابراین تا پایان قراردادم با عمان به همه پیشنهادات پاسخ منفی می دهم.

سرمربی تیم ملی عمان درباره بدهی مالیاتی 5 ساله خود گفت: عجیب است که اول در ایران به من بدهکارند و بعد می خواهند مرا سرمربی تیم ملی کنند؟ 12 میلیارد بدهی مالیاتی دارم اما چند سالی است که فقط قول داده اند که این بدهی پرداخت شود. آیا پرسپولیس یک باشگاه دولتی نیست؟ چرا دولت روحانی و سپس دولت رئیس جمهور شکست خورد؟ این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و من دلیل این مشکل کوتاه را نمی دانم.

وی درباره حواشی اخیر تیم ملی گفت: این خبر در مورد تیم ملی ایران برای من خیلی عجیب است و واقعا دلیل این همه حاشیه در بین بازیکنان تیم ملی و مسئولان فدراسیون را نمی دانم. آیا این همان تیم ویلموتس نبود که بدترین نتایج را کسب کرد و در خطر سقوط قرار داشت؟ اسکوچیچ همان تیم را با قدرت به جام جهانی رساند و حالا شما پشت سر او این کارها را انجام می دهید؟ چه ابزار و امکاناتی در اختیار اسکوچیچ گذاشته اید که فکر می کنید تیم ملی ایران با سرمربی دیگری بهتر عمل می کند؟

سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص حضور مربیان ایرانی مانند علی دایی و جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی ایران، گفت: نظر من خیلی مهم نیست. سوال انتخاب آنها برای تیم ملی با فدراسیون است و زمان مشخص می کند که این انتخاب ها درست است یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید