برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

برانکو ایوانکوویچ نه تنها نام و چهره سرشناس فوتبال کرواسی است، بلکه یک مربی مشهور در ایران است.

شهرت برونکو که البته فوتبال ایران سهم آشکاری در آن داشت، حالا به خلیج فارس هم رسیده است. ایوانکوویچ بازار مناسب و قابل توجهی برای کار در کشورهای عربی پیدا کرده است و پس از حضور در فوتبال عربستان، اکنون سرمربی تیم ملی عمان است و اماراتی ها نیز به او علاقه مند هستند.

از سوی دیگر، برونکو را یکی از کاندیداهای اصلی سرمربیگری تیم ملی ایران می دانند (همانطور که مهدی تاج هم اشاره کرد) و از نتایج افکار عمومی می توان به این نتیجه رسید که طیف وسیعی از هواداران فوتبال از این موضوع استقبال کنید آنها نیز انجام می دهند.

با این حال باید پرسید وقتی اکثر مربیان هم سن برونکو می خواهند در کشورهای عربی تیمی داشته باشند تا در آرامش و درآمدهای خاص زندگی کنند، آیا ایوانکوویچ آماده است تا برای این بازی بزرگ زیر میز بازی کند؟

موضوعی که نباید پنهان بماند این است که دراگان اسکوچیچ با ماجرای صعود ایران به جام جهانی 2022 بیش از یک ماه است که در قطر مانده تا هدایت تیمی در خلیج فارس را بر عهده بگیرد اما تلاش های او تاکنون نتیجه ای نداشته است. . بنابراین، برونکو نمی تواند با پول وسوسه انگیز خلیج فارس از تیم شدن خودداری کند، در حالی که تیم های عربی او را بد می خواهند و به پیشنهادات ارزان ما فکر می کنند.

البته برانکو شخصیت پیچیده و منحصر به فردی دارد و به راحتی نمی توان تصمیم نهایی او را فهمید و یا به پیش بینی در این زمینه دست یافت، اما عقل و منطق حکم می کند که باید در کشورهای عربی بماند و سال های آخر عمر خود را سپری کند. زندگی دوران مربیگری با اوقات خوشی داشته باشید.

فوتبال ایران بدون دعواهای داخلی و مشکلات همیشگی، یک مشکل اساسی و اساسی نیز دارد. پولش برخلاف کشورهای عربی «نقد» نیست!

دیدگاهتان را بنویسید