برانکو ایوانکوویچ و نگاه حرفه ای به پیشنهاد سپاهان

برانکو ایوانکوویچ و نگاه حرفه ای به پیشنهاد سپاهان

باشگاه سپاهان اصفهان اگرچه با استعفای محرم نویدکی مخالف و خواستار بازگشت سرمربی تیم فوتبال بود، اما با اصرار او برای جدایی مواجه شد، بنابراین چاره ای جز قطع همکاری با سرمربی محبوب زردها ندارد.

همین موضوع باعث شد شایعاتی مبنی بر حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت سپاهان به گوش برسد. سرمربی سابق پرسپولیس که پس از کسب سه قهرمانی متوالی با این تیم در لیگ برتر تصمیم به ترک ایران و پیوستن به الاهلی عربستان از عربستان گرفت، پس از یک دوره کوتاه و ناموفق در لیگ عربستان برای هدایت تیم ملی راهی عمان شد. آن کشور بگیر.

برانکو ایوانکوویچ که اوایل فصل گذشته با پیشنهاد محمدرضا ساکت برای هدایت کادر فنی سپاهان مواجه شد، از شفافیت تصمیم خود برای ماندن یا ترک عمان صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی عمان درباره فرصت حضور در اصفهان گفت: در حال حاضر در حال بازگشت به کرواسی هستم و می خواهم تا چند روز دیگر برنامه ریزی مشخص خود را برای آینده دوباره انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با پیشنهاد سپاهان مخالف هستید، گفت: با تیم ملی عمانی قرارداد دارم. من یک مربی هستم و مربی باید حرفه ای به نظر برسد. مسیری که در ابتدای قراردادم با تیم ملی عمان در پیش گرفتم مشخص است.

برانکو با اشاره به اینکه به دلیل سفر هواپیما به کرواسی فرصت کمی برای صحبت دارد، گفت: حرفه ای باید همیشه فداکار باشد. من به هر قراردادی که امضا کرده ام متعهد بوده و خواهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید