برانکو ایوانکوویچ جدی ترین گزینه برای جایگزینی یحیی گل محمدی؟

برانکو ایوانکوویچ جدی ترین گزینه برای جایگزینی یحیی گل محمدی؟

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: تمام تلاش هیات مدیره پرسپولیس و رضا درویش حفظ یحیی گل محمدی است.

محمد محمدی همچنین به شایعاتی مبنی بر حضور مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مهدوی کیا در حال حاضر برنامه ای برای باشگاه پرسپولیس ندارد. تمام تمرکز او روی تیم ملی امید است. البته تا 10 دقیقه دیگر نمی دانم اما دو روز پیش در فاصله دو تمرین تیم امید در باشگاه پرسپولیس بودم و 3-4 ساعت جلسه داشتیم. تمام فکر رضا درویش این است که گل محمدی در این تیم بماند.

این در حالی است که تجربه در فوتبال ایران نشان می دهد که هر بار مدیران باشگاهی در رسانه ها از سرمربی خود حمایت می کنند، یعنی شمارش معکوس برای اخراج!

همچنان شنیده می شود که برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس جدی ترین گزینه جانشینی یحیی گل محمدی است. قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال عمان ظاهراً 1.2 میلیون دلار است که غرامت آن حدود 1.8 میلیون دلار برآورد شده است. ارائه این رقم برای موفق ترین سرمربی پرسپولیس در سال های اخیر نباید برای مدیران این باشگاه زیاد باشد، اما …

مدیران باشگاه پرسپولیس در حال حاضر چاره ای جز حمایت از یحیی گل محمدی ندارند. پرسپولیس همچنان بارقه امیدی به قهرمانی دارد و کارکنان این باشگاه نمی خواهند روحیه کادرفنی خود را تضعیف کنند. اگر فصل آینده برانکو را روی نیمکت پرسپولیس دیدید، تعجب نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید