روزنامه عمان الوطن از برانکو ایوانکوویچ فاش کرد

روزنامه عمان الوطن از برانکو ایوانکوویچ فاش کرد

بدر الزجالی نویسنده روزنامه الوطن چاپ عمان نوشت: او تیم ملی داشت و توانست عمان را به مرحله یک چهارم نهایی برساند اما در این مرحله مغلوب تونس شد.

در پی مسابقات قهرمانی عرب، گروهی در فضای مجازی با حفظ و تمدید قرارداد برانکو مخالفت کردند و خواستار استعفای او شدند و گروهی دیگر نیز با توجه به عملکرد موفق این مربی در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام جهانی عرب، در جام جهانی باقی ماندند. سایر تیم های مقدماتی خواهان ابقای برانکو ایوانکوویچ بودند.

به گزارش الوطن، فدراسیون فوتبال تونس به ویژه با توجه به حواشی و مخالفت هایی که به سرمربی فعلی تیم ملی داشت، خواستار انتصاب سرمربی کروات تیم ملی عمان برای هدایت این تیم شد. فوتبال دوستان تونس از عملکرد تیم ملی ناراضی هستند و در روزهای اخیر فدراسیون این کشور به همراه برخی دیگر از فدراسیون های آفریقایی و آسیایی برای جذب سرمربی کروات با برانکو وارد مذاکره شده است.

الوطن در این باره با برخی از کارشناسان فوتبال کشورهای عربی گفتگو کرده است.

نجم، کارشناس الجزایری گفت: برانکو از همان مکتب معروف یوگسلاوی سابق است که مدرسه انضباط و انضباط تاکتیکی به توانایی بدنی نیز معروف است. آنچه در این مدت از تیم ملی عمان دیدیم، تاکتیک و انضباط قابل توجه تیمی است که تاکنون ندیده ایم و این تیم باید این روند و ثبات را برای پیشرفت ادامه دهد.

علی الزین کارشناس لبنانی نیز گفت: عمان در جام عرب عملکرد موفقی داشت و این تیم شخصیت متفاوتی دارد که حاصل حضور برانکو در این مدت است. ایوانکوویچ مربی بزرگ و با سابقه ای است و احتمالا تیمش تنها حریفی بود که در این رقابت ها مقابل قطر موفق بود. امیدوارم برانکو در این تیم بماند و بتواند نسل جدیدی را به فوتبال عمان معرفی کند.

عماد الرقابی کارشناس عراقی گفت: تیم ملی عمان در این مسابقات همه را شگفت زده کرد. معتقدم فدراسیون فوتبال عمان باید برانکو را حفظ کند زیرا او مربی توانمند و خوبی است که می تواند هویت تیم ملی عمان را بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید