تلاش دشمن برای تضعیف پایه های انقلاب با نشر اکاذیب و سبک مغزی


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908403

در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد آمده است;

امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان با دروغگویی و دوری از عقل گرایی می خواهند این انقلاب را ریشه کن کنند اما نظام اسلامی یک نظام عقلانی است و مردم این نظام را پذیرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج اظهار داشت: از همه مردم سپاسگزارم و به همه بصیرانی که دشمنی استکبار و استعمار را درک می کنند و در مواقع حساس تلاش می کنند درود می فرستم. تو شایسته ستایش هستی شیعه. آلی باید همینطور باشد و در زمین حاضر شود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مؤمنان سال ها انبیا را تنها نمی گذاشتند، دنیا این گونه نمی شد. اگر در گذشته رؤیاها و پیام ها بود و اطراف امیرالمومنین علیه السلام سکوت نمی کرد، امروز دنیا در دست اولیای خدا بود.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران از زمانی که امام علیه ظلم رژیم شاهنشاهی فریاد زد تا پیروزی انقلاب را پشتیبان کردند، بعد از انقلاب اتفاقات زیادی افتاد اما مردم انقلاب را رها نکردند و امروز هستیم. شاهد پیشرفت و توسعه کشوری که تا دیروز مستعمره آمریکا بود.

آیت الله حسینی با بیان اینکه از زمان پهلوی چیزهایی می شنویم که باید برای آن خون گریه کرد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی یک قدرت بزرگ هستیم و مشت به دهان آمریکا و دشمنانمان می کوبیم.

امام جمعه مرکز امروز و فردای کهگیلویه و بویراحمد را متعلق به جوانان و جوانان می داند و می گوید: جوانان و جوانان ما باید بیدار باشند و الحمدلله همین طور است.

وی با اشاره به دروغگویی دشمنان گفت: دشمنان با دروغگویی و دوری از عقل گرایی می خواهند این انقلاب را ریشه کن کنند اما نظام اسلامی یک نظام عقلانی است و مردم این نظام را پذیرفته اند.

وی به سالروز وفات حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: از مردمی که در مراسم تشییع شهدای شاهچراغ در شیراز، یاسوج و شهرستان های بین راهی و بهمه حماسه آفریدند و شما قدردانی می کنم. این شور و اشتیاق نادر از اهالی رسانه را دیدم، مردم مانند دریای خروس به جمعیت اضافه شدند.

آیت الله حسینی تصریح کرد: بیش از 30 هزار نفر برای همراهی با شهدای ترور و محکومیت جنایات اسرائیل، آل سعود، آمریکا و داعش به میدان بهمای آمدند اما می بینید که تصویری از این جمعیت عظیم در ضد انقلاب دیده نمی شود. رسانه ها.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 فریب خورده در جایی جمع می شوند و شعارهای ساختارشکنی می دهند تا مستکبران را خوشنود کنند، سپس رسانه های آمریکایی، بی بی سی و دیگر رسانه های معاند می گویند مردم ایران جمع شده اند و شعار می دهند. که از دید آنها مردم ایران 100 نفر هستند و رئیس جمهور آمریکا حمایت خود را از این فریب خوردگان اعلام می کند.

وی ادامه داد: در همان یاسوج با تعدادی از افراد فریب خورده صحبت کردیم. گفتند ما با نظام مقابله نداریم و فقط فریب دشمن را خوردیم.»

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: همانطور که روزهای جمعه به طور مرتب از مشکلات پشت این تریبون صحبت می کنم، در سایر شهرستان های استان هم همین طور است و از مشکلات، بی عدالتی ها، پارتی بازی ها می گویم. و رانتیریسم، و ما می خواهیم آنها را حل کنیم، مشکلات ما را می شنوید، رسانه ها نیز آنها را پوشش می دهند.

آیت الله حسینی ادامه داد: می گویند فلان جا پارتی بود اما درگیری نشد.

وی به اقدامات شورشیان اشاره کرد و گفت: چهار نفر خیابانی را می بندند و مردم را مجبور می کنند برقصند یا به ماشین پلیس سنگ پرتاب کنند، دانش آموزان جوان را شکنجه کنند، بسیجی ها را به آتش بکشند، اینها دیکتاتور هستند و تفکرشان داعشی های آمریکاست. آل سعود».

گفت: اگر چنین افرادی هر جا حاکم شوند همه را می کشند، به ناموس اعتقادی ندارند، حتی خود بنی صدر خائن هم گفته است که ناموس برای غرب مهم نیست.

_____________________________________

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران امروز در خطبه های سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: شهید مطهری می فرمود گاهی اوقات آب و هوا است. برخی مسائل را تعبیر می کند، روزی برخی دیگر می گویند ما در کشور نیازی به سیستم دفاعی نداریم، اما امروز ایران اسلامی در عرصه نظامی پیشرفت های زیادی داشته است که باعث نگرانی و عصبانیت دشمن شده است.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که در حرادره چقدر قدرت داریم، چقدر امکانات و رسانه های مدرن و چقدر اعتبار مالی دارند، اما همچنان باید مراقب نفوذ، پول صهیونیسم و ​​… اتحادیه یهودی ـ عرب ـ عرب بر ضد ارزش های انقلاب اسلامی سرازیر می شود، اما وجوه بیت المال گاه به هدر می رود یا صرف رقص و بی بندوباری و انحرافات نسل جوان ما می شود، اما ارتقای عرصه فرهنگ نیز مهم است.

امام جمعه قاچاران تصریح کرد: آنچه نیاز است معیشت مردم، امنیت مردم و فرهنگ مردم است که عامل اکثر مشکلات سوء مدیریت و نفوذ است چرا که هنوز نفوذ در بدنه دولت وجود دارد و این رویه باید اصلاح شود.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: دشمن شبانه روز توطئه می کند، خیلی ها در دوران داعش می خواستند مثل سوریه با دشمن ایران همراهی کنند، اما کور بودند و ایران اسلامی راه خود را ادامه خواهد داد تا هر روز تمدن نوین اسلامی ایجاد شود. روز، قوی تر از گذشته.”

خطیب جمعه گچساران گفت: نقشه دشمن این است که با ناآرامی جلوی سرعت، رشد و توسعه ایران اسلامی را بگیرند اما موفق نمی شوند. آب به آسیاب دشمن می ریزند که در همه جا باید روشنگری کرد و جهاد را تبیین کرد زیرا همه ما مسئولیم و حواس هم باید جمع شود.

وی افزود: یوم الله 22 آبان را جشن می گیریم چرا که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، روح مومن باید همیشه در برابر ظلم صالح باشد، فعلا که در داخل کشور هستند اما یک حرف می زنند. زبان دوستی دشمن و مردم باید آگاه باشند و راه برون رفت.

امام جمعه گچران تصریح کرد: امروز بازگشت به عزت و اقتدار یک تقابل و مخالفت افراطی با نظام سلطه است، باید با فتنه گران و مخربان امنیت کشورمان قاطعانه برخورد کنیم، مماشات معنا ندارد.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: شنبه 23 آبان ماه شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است و تسلیت عرض می کنم. دشمن همچنان در تلاش است در کشور ما بی نظمی ایجاد کند و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که ایران اسلامی مانند سایر کشورهاست و سازمان های بین المللی باید مانند سایر کشورها با ایران برخورد کنند و نکته دیگر اینکه عراق اکنون در حال امن شدن است و … دولت عراق تشکیل شد.

خطیب جمعه گچساران گفت: باید آگاه، پیگیر، دلسوز و مطیع دستورات رهبری بود که دشمن در این مورد هیچ غلطی نمی تواند بکند.

_____________________________________

امام جمعه دهدشت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک 22 آبان، این روز را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامید و گفت: 22 آبان یکی از موضوعات مهم و تاریخی و یک عطف است. نقطه ای از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی.

حجت الاسلام علی واحدانی دیدار رهبر معظم انقلاب با طلاب را یادآور شد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا فرامین رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار داده و آن را اجرا کنیم.

وی خطاب به جوانان دشمنی آمریکا با ایران را هویت دینی و ایرانی ما دانست و تصریح کرد: آمریکا به دنبال کسی است که بر آنها حکومت کند که قربانی آنها باشد.

وحدانی فر گفت: امروز مردم ایران با حضور حماسی خود ثابت کردند که شعارشان چه در آبان 57 و چه در آبان 1401 مرگ بر آمریکاست.

وی با بیان اینکه زمانی آمریکا قدرت بلامنازع جهان بود، ادامه داد: امروز آمریکا دیگر قدرت مسلط در جهان نیست و کشورهای مختلفی که حتی از حداقل امکانات نظامی برخوردار نیستند، آن را به عقب رانده اند.

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه آمریکا می گوید می خواهیم ایران را آزاد کنیم، اظهار داشت: می گوییم تا کاخ سفید را حسینی نکنیم، نمی نشینیم.

وحدانی فر به خانواده ها گفت که باید مراقب فرزندان خود باشند و جوانان نیز در جنگ روایات مراقب باشند، تحریف دشمنان راه نجات ما نیست.

وی با بیان اینکه فتنه گران باید بدانند که مماشات با مردم و مسئولان حدی دارد، افزود: جنایات، خباثت ها و سلاح ها علیه بسیج را نمی توان نادیده گرفت و نادیده گرفت. ما خواهان مجازات شدید از سوی مقامات قضایی و امنیتی برای شورشیان هستیم.»

وحدانی فر با بیان اینکه آمریکا برای ساختن سوریه تلاش می کند و موفق نمی شود، گفت: این مکان دارای ولی فقیه، ارتش قهرمان، ارتش سرافراز، ارتش مقتدر و مردم و بسیجیان قوی است.

امام جمعه دهدشت گفت: مردم امروز در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از ولی فقیه و انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید