امنیت بیش از نان ضروری است/لزوم برخورد قاطع با متخلفان امنیت ملی


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903451

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا با بیان اینکه امنیت از نان شب واجب تر است گفت: باید با متخلفان امنیت کشور قاطعانه برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با مرصاد نیوز گفت: اگر امنیت نباشد سرمایه گذاری و تولید نمی شود و در نتیجه روند توسعه مختل می شود.

نماینده مردم سنقروکلیایی افزود: امنیت اولین اولویتی است که همه جوامع از جمله ما به عنوان یک ضرورت به آن نیاز دارند. هرکسی که امنیت را نقض کند، قصد دارد سیستم را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید با کسانی که امنیت عمومی را هدف قرار داده و به دنبال براندازی نظام هستند، پاسخگوی خون های بیگناهی باشد که ریخته شده است.

حجت الاسلام حسینی کیا امنیت را بیش از نان شب ضروری دانست و ادامه داد: امنیت یک معضل جدی است و نه تنها داخلی نیست بلکه تحریف آن تبعات بسیار منفی بین المللی دارد. تجاوز به امنیت کشور، رفتار سایر کشورها را نسبت به جامعه مستبدانه و در نهایت کشور را تحقیر می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به نتایج تحقیقات پزشکی قانونی مرحوم مهسا امینی، دولت و دادستان کل کشور باید با متخلفان امنیتی که اقدام به براندازی کردند برخورد جدی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید