دشمنان پروژه کثیف قتل را دنبال می کنند / امپراتوری رسانه ای دشمن حقیقت را با دروغ جایگزین می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دیلیجان و محلات در گفتگو با دیار آفتاب; وی تصریح کرد: دشمنان از ملت ایران کینه ای دارند و اینکه امروز مردم به آنها توجهی نکردند به دنبال پروژه کثیفی هستند که در هر نقطه از کشور به دلایل مختلف از تصادف تا خودکشی و یا به دلیل جان خود را از دست بدهند. به تصادف، بلافاصله به آن کشته می گویند. سیستم را وصل کنید و پروژه خود را پیش ببرید.

وی افزود: اخیراً 300 قبضه کلاشینکف با هزاران فشنگ کشف شد که سوال اینجاست که جدای از برنامه ریزی برای ادامه پروژه نافرجام ترور، چرا باید این مقدار سلاح به کشور قاچاق شود.

سلیمی تصریح کرد: متأسفانه امپراطوری رسانه ای دشمن آنقدر قوی است که ممکن است این دروغ ها در ذهن برخی به عنوان واقعیت پذیرفته شود، اما باید حذف شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رسانه های ما باید دقیق و سریع عمل کنند، در مورد اوین با ورود رسانه ها و روایت صحیح، تا حد زیادی اجازه موج سواری به دشمنان داده نشد که باید.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های بومی باید سریع حوادث را پوشش دهند، فعالیت رسانه ای یک شغل حرفه ای است و دشمنان ما در این زمینه پول و امکانات زیادی دارند، امروز جنگ رسانه ای است و به یک معنا رسانه قدرت محض است نه یک ابزار.

این نماینده مجلس اذعان داشت: متاسفانه در حوزه رسانه ضعف های جدی داریم چرا که در سال های گذشته توانستیم شبکه ملی را تقویت کنیم و بستر لازم را برای فعالیت تریبون ها ایجاد کنیم، امروز دشمن پشت خانه ماست و ما نباید اجازه دهیم که او از این فرصت استفاده کند

سلیمی افزود: دشمنان همه امکانات را به میدان آورده اند و یکی از نکات مهم این است که رسانه های ما به موقع و یک صدا وارد شوند چرا که دشمنان در اغتشاشات اخیر یکپارچه وارد میدان شدند.

عضوکمیسیون رئیس مجلس گفت: مردم دقیق و با دقت مسائل را رصد می کنند و اگر درایت مردم نبود آسیب جدی تری از این حوزه متحمل می شدیم، این توانایی فوق العاده است. و قدرت مردمی که دشمن نمی تواند بیشتر پیش برود.»

وی با تاکید بر اینکه رسانه های امروز ابزار دشمن هستند و از این ابزار برای نشر اکاذیب استفاده می کنند، گفت: جریان های دشمن دائما در حال شایعه سازی و نشر اکاذیب مختلف هستند.

سلیمی با بیان اینکه نقش ربات ها در فضای مجازی را نباید نادیده گرفت، افزود: بسیاری از اخباری که امروز با حجم بسیار زیاد منتشر می شود به دلیل ربات هاست، توییتر بیش از 300 کاربر در سراسر جهان دارد و ایران حتی در بین 20 کشور برتر دنیا قرار ندارد. اما این هشتگ به بیش از 300 میلیون تکرار می رسد که نشان می دهد از ربات ها برای گمراه کردن افکار عمومی استفاده می شود.

این نماینده مردم خاطرنشان کرد: هدف دشمن مشخص است که به دنبال تجزیه ایران هستند و می گویند ایران قوی و یکپارچه نباید وجود داشته باشد اما امروز هرکسی که به فکر ایران است باید با توطئه دشمن مقابله کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید