امپراتوری رسانه ای استکبار از افشای حقیقت برای سردار سلیمانی کوتاهی می کند

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797148

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف نام، تصویر و نشریات مربوط به سردار شهید سلیمانی از فضای مجازی، گفت: این موضوع از فضای مجازی خارج شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان جهان در مبارزه با تروریسم و ​​ملت های اسلامی بود و مستضعفان جهان این موضوع را به خوبی درک کردند، گفت: این موضوع را به خوبی درک کرده اند.

وی با اشاره به حذف نام، تصویر و نشریات مربوط به سردار شهید سلیمانی از فضای مجازی، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار و امپراتوری رسانه ای آن ها هر چقدر هم برای افشای حقایق سردار سلیمانی تلاش کنند، ناکام خواهند ماند.

حجت الاسلام شجاعی افزود: عظمت و نورانیتی که در سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وجود دارد بیش از پیش در جهان متجلی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی خون بزرگی است، گفت: خون شهید سلیمانی در نهایت منجر به سقوط استکبار جهانی و نابودی آمریکای تروریست خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران اسلامی برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارزش قائل است، گفت: ملت ایران از سرمایه عظیمی که با جانفشانی این شهید بزرگوار به وجود آمده برای رسیدن به آرمان های اسلام و انقلاب نهایت استفاده را خواهد برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید