غرب از رسانه آگاه و حقیقت جو هراس دارد/ رسانه های انقلابی باید به ایجاد جریان آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه ادامه دهند.


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920957

جوخار گفت: غرب از رسانه آگاه و حقیقت جو هراس دارد و رسانه های انقلابی باید به ایجاد جریان آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس کمیسیون داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی کشور در خصوص تحریم رسانه‌های مرتبط با جبهه مقاومت و چند رسانه داخلی که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند، به صبح زاگرس گفت: دشمن با تمام تلاش خود در بیش از 4 دهه از عمر انقلاب، از راه نظامی به جایی نرسید و اکنون با آغاز جنگ ترکیبی برای ناامید کردن مردم به میدان آمده است.

محمدصالح جوکار با تاکید بر اینکه هرجا نامی از جبهه مقاومت به میان می آید، دشمن سعی در تعطیلی یا مسدودسازی آن دارد، افزود: غرب برای اینکه حقیقت را فراتر از مرزها نبرد، اجازه نمی دهد رسانه آزاد باشد. بی طرفانه ارسال اطلاعات دقیق به تمام دنیا. آمریکا و غرب در جایی که منافعشان تضمین شده باشد از هیچ حمایتی فروگذار نخواهند کرد، اما اگر رسانه ای مغایر با اهداف و سیاست های آنها شروع به آموزش عمومی کند، شروع به تحریم، مصادره و سانسور می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 40 سال است که آمریکایی ها تحریم های مختلفی را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده اند، اما کشور ما توانسته در همه عرصه ها موفقیت های چشمگیری کسب کند و دشمن را شکست دهد، تصریح کرد: رسانه های انقلابی حقیقت را افشا نمی کنند، بلکه تلاش می کنند تا در همه عرصه ها موفقیت های چشمگیری کسب کنند. بسترها و فضاهای موجود برای رسانه‌های انقلابی را حذف کنید تا رسانه‌های انقلابی نتوانند حقیقت را به گوش جهانیان برسانند.

جوخار با تاکید بر اینکه متأسفانه امپریالیسم رسانه ای امروز بر جهان مسلط است و آنچه را که می خواهد به عنوان محتوا به افکار عمومی برساند، خاطرنشان کرد: امروز صدای آزادی و حقوق بشر از غرب گوش بشریت را کر کرده است اما در یمن، پاکستان و… ما شاهد کشته شدن و شهادت تعدادی از مردم بی دفاع هستیم اما رسانه های غربی از پوشش رسانه ای این موضوع جلوگیری کردند. کسانی که ادعای آزادی بیان و حقوق بشرشان گوش جهانیان را کر کرده است، اما در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند.

نماینده مردم (یزد و عشقدز) در خانه ملت با اشاره به اینکه جنایات آمریکا در افغانستان و عراق در جایی منتشر نشده است. این قابل مشاهده و آشکار نیست. وی تصریح کرد: امروز صدای مظلومان در دنیا شنیده نمی شود، اما صدای ظلم، استکبار، تروریست ها و دولت هایی که حقوق ملت های دیگر را پایمال می کنند، شنیده می شود. امروز متأسفانه شاهد جنگ رسانه ای هستیم که مسئله ملت برتر، شهروند برتر و مردم برتر جهان را مطرح می کند.

جوکار با بیان اینکه دشمن از جنگ مستقیم دست برداشته و به دنبال برهم زدن ثبات و آرامش در کشور است، گفت: رسانه های انقلابی باید به ایجاد جریان آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه ادامه دهند، همانطور که غرب از رسانه های آگاه و حقیقت جو هراس دارد. و بیم آن دارد که حقیقت به گوش جهانیان برسد و سیاست کثیف او برملا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید