42 سال است که دشمن با امپراتوری دروغ خود شایعه پراکنی کرده است


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904613

امام جماعت موقت لنده گفت: بیش از 42 سال است که دشمن با امپراطوری رسانه ای خود اخبار جعلی و شایعات را تبلیغ می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به انتشار اخباری از سوی دشمن مبنی بر اغتشاشات و بحران های ایران اظهار داشت: دشمن از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال این بود. برای تغییر افکار عمومی در جامعه ایران با شایعه سازی و انتشار اخبار جعلی.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: انتشار اخبار کذب و تفرقه افکنانه مبتنی بر کذب و اختلاف در دهه اول پیروزی انقلاب و تفرقه بین تشیع و تشیع و انتشار شایعات مختلف در آن روزها با هدف براندازی انقلاب اسلامی در دستور کار آنها بود و دشمن در این سالها همچنان همان سیاست انحرافی را اجرا می کند.

وی تاکید کرد: تسلط رسانه های بزرگ دنیا یا امپراتوری رسانه ای دشمن باعث شده است که آن را بیشتر به امپراتوری رسانه ای دروغ در ایران بشناسند چرا که این شرکت های خبری فقط اخبار جعلی را در ایران تولید و تهیه می کنند. کشورهای دیگر هرگز دیده نشده اند.

الهی نیا گفت: بیش از 42 سال است که دشمن با امپراتوری رسانه ای خود به ترویج اخبار جعلی، شایعات براندازانه و دامن زدن به خشونت در ایران پرداخته است.

وی تاکید کرد: این روزها شاهد تولید بیش از هزاران خبر جعلی در موضوعات مختلف بوده ایم که شایعات مختلف در همه زمینه ها ترویج می شد و در جریان اغتشاشات بیش از 17 هزار خبر جعلی و شایعه تهیه و تولید شد. این رسانه ها به منظور فعالیت خرابکارانه.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در این سال ها همواره مبتنی بر شایعه سازی، انتشار اخبار کذب و فریبکارانه و ترغیب مخاطبان به ترک انقلاب اسلامی بوده و این در حالی است که دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی بوده است. انقلاب در این چهار دهه همواره در مسیر کمال و پیشرفت بوده است.

وی گفت: امروز دشمن از ایران قدرتمند و مقتدر و نقش پر رنگ آن در قدرت بخشیدن به منطقه و برهم زدن موازنه قدرت طلبان در منطقه هراس دارد و این را نشان نمی دهد و اخبار جعلی و فریبنده منتشر می کند.

الهی نیا گفت: امروز ملت فهیم و هوشیار ایران اسلامی بهتر و بیش از هر زمان دیگری به نقش رسانه های دشمن در ایجاد اغتشاش و بحران پی برده و با حضور هوشیارانه و بصیر خود از ارزش ها و آرمان های مردم پاسداری می کنند. انقلاب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید