شایعه پراکنی در فضای عمومی غیرقابل قبول است/ دستگاه قضایی هرگز شورشیان را رها نمی کند


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916026

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: شایعه پراکنی در ملاء عام غیرقابل قبول است. قوه قضائیه نسبت به از دست دادن 200 شهروند کشور که به اتهامات بی اساس کشته شدند بسیار حساس است و مطمئن باشید خون های ریخته شده پایمال نخواهد شد و هیچ گاه از عوامل این آشوب ها رها نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 25 آذرماه (روز دانشجو) گفت: روز دانشجو روز خجسته و روز یادآوری دانش آموزان است. امروز آمریکا مظهر سلطه چینی و توطئه ای علیه ملت های آزاده و مترقی و ملت بزرگ ایران است. انجام کودتاها و قیام های متعدد برای از بین بردن دموکراسی، جاسوسی و کشتار مردم بی گناه. از جمله صفحات پرونده سیاه این دولت (آمریکا) است که دانشجویان در 25 آذر قیام کردند و هر سال ادامه دارد.

وی افزود: توضیح اقدامات اخیر رئیس قوه قضائیه و دستور وی برای آزادی زندانیان از دیگر نکاتی است که لازم به ذکر است. با قهرمانی تیم ورزش کشورمان در مسابقات جهانی و شادی مردم ایران از این پیروزی و دستورات بعدی رئیس داوری. چشم انداز قوه ساسایه ایجاد آرامش و آسایش، دوستی و صمیمیت در بین افراد جامعه است. نظر این بود که کسانی که اخطار، توبه و پشیمان شده بودند به آغوش خانواده بازگردند، با اقدامات قانونی که منجر به آزادی می شود، با دستور رئیس قوه قضائیه نزدیک به 1200 نفر از بازداشت شدگان آزاد شدند.

وی تاکید کرد: تلاش دشمن برای تحریم ورزش یا فوتبال در کشور و تسخیر فرزندان مهربان این کشور، تلاشی نافرجام و ناموفق است. رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: این آزادی ها به معنای رد کامل اقدامات برخی معاندین و عدم رسیدگی به این پرونده ها نیست، بلکه همه پرونده ها با دقت و با رعایت موازین شرعی بررسی می شود.

وی در خصوص شایعه پراکنی در فضای عمومی گفت: دستگاه قضایی در این راستا اقدامات موثری انجام داده است و مردم برای ادعای خود سند و مدرک داشته باشند. شایعه پراکنی در فضای عمومی غیرقابل قبول است. دستگاه قضایی نسبت به از دست دادن 200 شهروند کشور که به دلیل ادعاهای بی اساس جان خود را از دست داده اند بسیار حساس است و مطمئن باشید خون های ریخته شده پایمال نخواهد شد و مجروحان نیز در هر صورت دستگاه قضایی آن را مطالبه خواهد کرد و مقصران او هرگز این شورش ها را رها نمی کند.

ادامه دارد…



دیدگاهتان را بنویسید