اولین کنگره 4000 شهید روحانی دفاع مقدس برگزار می شود/ امپراتوری رسانه ای دشمن به دنبال تخریب روحانیت است.


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840175

حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: مقدسات در طول تاریخ اسلام متحمل شکنجه ها، بدبختی ها، قساوت ها و کینه توزی ها شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکحجت الاسلام علیمراد یوسفی سخنگوی ولی فقیه در استان البرز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابرقدرت ها و کشورهای مرتبط جنگ نابرابر را بر ملت شریف ایران تحمیل کرده اند.

حجت الاسلام یوسفی افزود: ملت غیور ایران وارد عرصه جنگ شده و جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرده و اقشار مختلفی در این جنگ نقش آفرینی کرده اند از مسئولان، کارگران، اساتید دانشگاه گرفته تا دانشجویان و روحانیون.

وی گفت: بازاریان، زنان و مردان این دیار دست به دست هم داده و این جنگ نابرابر را به پیروزی مقتدرانه ای تبدیل کرده اند، یادواره های گروه های مختلف شهدا به مناسبت های مختلف در جمهوری اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسفی به حضور 4 هزار روحانی در جمع شهدای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از آزاداندیشان کشورهای دیگر گرفته تا اقلیت های مذهبی در دفاع مقدس در انقلاب جان خود را فدا کرده اند اما روحانیت بیشترین تعداد را داشته است.

وی گفت: روحانیت در طول تاریخ اسلام در ادوار مختلف شکنجه ها، بدبختی ها، کینه توزی ها و سوء نیت های فراوانی را متحمل شده است و در هر عصری روحانیت برجسته شهیدی جان خود را فدای آرمان های انقلاب و اسلام کرده اند.

حجت الاسلام یوسفی افزود: تفاوت روحانیت در اسلام با سایر ادیان این است که روحانیت وجود خود را وقف اسلام و اهداف پیامبر اکرم(ص) خواهد کرد، روحانیت در پاسداشت مقدس نقش کلیدی و مهمی دارد.

وی گفت: روحانیت در خط مقدم دفاع مقدس و جنگ حضور داشتند و بیش از سایر گروه ها در صحنه حضور داشتند. امروز شاهد شیطنت‌هایی علیه روحانیت هستیم و همه باید با این توطئه‌ها مخالفت کنیم، زیرا این توطئه‌ها برای اصل دین بوده است.»

حجت الاسلام یوسفی گفت: اولین کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور هفته آینده برگزار می شود، دشمن به ویژه در روز روحانیت تلاش کرده است و متأسفانه فرار برخی از آنها با هزینه روحانیت نوشته می شود.

وی گفت: امپراتوری رسانه ای بر لغزش روحانیت متمرکز است و دشمن در صدد تخریب چهره آنان است و اگر دشمن از روحانیت ایراد نگیرد عده ای را برای ایفای نقش روحانیت استخدام می کند و تصاویر آن را پخش می کند. “

حجت الاسلام یوسفی افزود: اخیرا برخی در اقدامی شرم آور به گروه های جهادی حمله کرده اند اما اصل ماجرا نشان داده است که در خدمت مردم هستند. امروز دشمن با عذرخواهی و عذرخواهی سعی در تحریم تخریب روحانیت دارد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف روحانیت ضربه زدن به ارزش‌ها و دین نیست، امیدواریم همه به درستی از ارزش‌های دنیا دفاع کنیم و روحانیت تا آخرین نفس حتی اگر از دین صرف شود، دست از دین نکشند. بارها تیغ.»



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید