تولید ایده رمز موفقیت اقدامات رسانه ای است / نیاز به اقدامات آموزشی و توهین آمیز رسانه ها


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837409

سردار گیاسی با بیان اینکه تولید ایده رمز موفقیت عمل رسانه ای است، گفت: رسانه های انسانی باید در شبکه ای منطبق با مبانی انقلابی، اقدامی جبهه ای، روشنگرانه و تهاجمی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید هاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا(ع) در گفت و گو با صبح توس اظهار داشت: فرهنگ و رسانه را متحول می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان رویکردی جدید در الگوی حکمرانی و همچنین رویکردی نوین در تعریف انسان و انسان زیستی همواره در معرض فشار رسانه ای برای منزوی ساختن الگوهای ایرانی بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بیش از چهل سال است که دشمن تلاش می کند مردم و مسئولان را ناامید کند و دائماً در صدد وارونه جلوه دادن واقعیت ها، پنهان کردن مظاهر دلگرم کننده، افزایش کاستی ها و به حداقل رساندن فرآیندهایی است که می توان با آن ها انجام داد. منطق، عقل و احساس انسانی. برقراری ارتباط.

وی افزود: توقف رسانه ها و افزایش مقاومت رسانه ها در برابر تحرکات دشمن جز با بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه امکان پذیر نخواهد بود.

سردار گیاسی با تاکید بر اینکه سازمان رسانه باید انعطاف پذیر، مجهز به تحلیل و انسان شناسی باشد که همه این مولفه ها جز با مطالعه اندیشه محقق نمی شود، تصریح کرد: تولید فکر و پشتوانه علمی رمز موفقیت عمل رسانه ای است.

وی افزود: رسانه های انسانی نیز باید در شبکه ای منسجم که عمود و محور آن معرفت دینی و مبانی انقلابی است، اقدامات جبهه ای، روشنگرانه و توهین آمیز انجام دهند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: بازسازی فرهنگ و رسانه بر اساس عقلانیت، فناوری، ارتقای سواد رسانه ای، انسجام نخبگان، پرهیز از موازی کاری، توجه به سنت، سرمایه گذاری همراه با ایجاد چرخه شفافیت اقتصادی و سازندگی مستمر. و بازسازی سرمایه فکری در دسترس است.

وی افزود: اهمیت دادن به این امر موهبتی ارزشمند به نام ارتباط با مردم و برقراری گفت و گوی نظام و امت را به همراه خواهد داشت.

سردار گیاسی گفت: رسانه های فعال باید به همان اندازه که در مسیر توسعه و امید رفتار مثبت و منسجم دارند، مطالبه گر و منسجم با امت باشند. شرط عدم وجود وجه اشتراک با دشمن، اساس و افق حرکت است تا نتیجه زیر انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: امیدوارم قدم به قدم حرکت ما مورد رضایت حضرت بقیه الله (عج) باشد و در راه کمال انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید