فراخواندن تعدادی از افراد مشهور به دادسرا پس از انتشار مطالب توهین آمیز و تحریک آمیز


ساعت: 22:35
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912237

برخی از چهره های معروف پس از انتشار مطالب توهین آمیز و تحریک آمیز به دادسرا احضار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز رسانه‌های قضایی از احضار چهره‌هایی به دلیل انتشار مطالب غیرمستند یا توهین‌آمیز برای توضیحات به دادسرا خبر داد.

محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی از جمله افراد فراخوان هستند.

در پی برخی اظهارنظرهای نقل نشده درباره حوادث اخیر و همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در حمایت از اغتشاشات خیابانی از سوی برخی چهره های سیاسی و همچنین برخی چهره های مشهور، امروز این افراد برای پاسخگویی به مراجع قضایی به دادسرای تهران احضار شدند.

لازم به ذکر است که در چند روز اخیر از تعدادی از افراد درخواست اسناد و مدارک در خصوص صحت ادعای تحریک عامه در خصوص دستکاری اسناد و مدارک شده است اما پس از گذشت چندین روز هیچ سند و مدرکی ارائه نشده است. به دادسرا احضار شده اند.

در همین راستا طی یک هفته گذشته پنج تن از چهره های سینمایی به دلیل انتشار مطالب غیرمستند و تحریک آمیز به دادسرا احضار شدند. این افراد الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی هستند. و سه نفر دیگر نیز قرار است در روزهای آینده به دلیل مطالب غیرواقعی مطرح شده به قوه قضائیه پاسخگو باشند.

این گزارش نشان می دهد؛ «عباسی» رئیس اتاق فکر تثمین که اتهاماتی را به فوتبالیست ها وارد کرده نیز برای پاسخگویی به مراجع قضایی از سوی دادسرا احضار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید