افراد مشهور؛ به آتش شورش ها دامن بزنید/ انتشار 1100 پست برای آموزش و تشویق خشونت در 10 روز!


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901492

فرهنگ عصیان در ایران در راستای سیاست های دشمنان این کره خاکی برای جلوگیری از قدرتمند شدن ایران، ویرانی، آتش زدن و کشتار توسط گروه های سازمان یافته و آموزش دیده و پیاده نظام نوجوانان و جوانان جاهل و ترویج و تبلیغ است. بی حرمتی و اختلاط دختر و پسر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; در بررسی علل هرج و مرج اخیر در کشور نمی توان به نقش رسانه های مرتبط با بیگانگان و دشمنان ملت ایران توجه جدی نکرد. چرا که آنها از جمله بی بی سی، ایران اینترنشنال، انسان و آن، رادیو فردا، صدای آمریکا و … عامل ناآرامی در کشور ما هستند و اکثر این رسانه ها از لندن و با پول سعودی ها اداره می شوند.

درست است که یکی از کارکردهای رسانه آموزش است، اما این آموزش باید بتواند فضایل و فضایل انسانی یا مهارت ها یا دانش های حرفه ای مردم را که نقش رسانه های بیگانه در تاریخ جهان است را بالا ببرد. قیام در ایران، آموزش تخریب و کشتار و ترویج خشونت.

اکبر نصرالهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه گفت: ایران اینترنشنال در 10 روز 1100 پست برای آموزش و ترویج خشونت منتشر کرد.

نصرالهی تصریح کرد: صفحه اینستاگرام ایران اینترنشنال طی 10 روز یک هزار و 100 پست با هشتگ مهسا امینی و با رویکرد آموزش، ترویج و بزرگنمایی خشونت و دامن زدن به بی قانونی منتشر کرد و تقریباً هیچ خبر دیگری منتشر نکرد.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه در ادامه این بحث می گوید: فقط صفحه اینستاگرام ایران اینترنشنال از زمان دستگیری مرحومه مهسا امینی در 23 شهریور تا ساعت 20:20 روز دوشنبه 4 مهر ماه در هر 15 دقیقه هر روز 100 پست و در مجموع به مدت 10 روز 1100 پست با هشتگ خانم مهسا امینی و با رویکرد آموزش و تشویق و اغراق به خشونت و تحریک به قانون شکنی ارسال کرد و به سختی پست گذاشت. هیچ خبر دیگری جز این موضوع!

نویسنده کتاب «مدیریت پوشش خبری بحران در رسانه‌های حرفه‌ای» می‌گوید: رسانه‌های فارسی زبان به‌ویژه شبکه تلویزیونی بین‌المللی عربستان و ایران به طور کامل به اتاقی برای جنگ روانی و عملیات‌های شناختی دشمنان تبدیل شده‌اند و به نظر می‌رسد. این رسانه‌ها قبل از وقوع این حادثه تلخ، با سناریوی از پیش آماده شده، آماده بودند تا اقدامی جانبدارانه و همه جانبه علیه ایران انجام دهند.»

این استاد دانشگاه تصریح کرد: آنچه از سوی این رسانه در حال رخ دادن است، یک عملیات رسانه ای همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران و پلیس کشورمان است، به همین دلیل در اولین خبری که ایران اینترنشنال در 23 شهریور در مورد این موضوع منتشر کرد. . قبل از اعلام بیمارستان و گزارش پزشکی قانونی حکم خود را منتشر کرد!»

انحراف از الفبای اصول حرفه ای

رسانه های دشمن ملت ایران به هیچ یک از موازین اخلاقی این حرفه پایبند نیستند و صداقت و صحت اخبار را که یکی از اصول اولیه و پیش پا افتاده کار رسانه ای است، رعایت نمی کنند. اگر نمی خواهند واقعیت واکنش میلیون ها نفر در اعتراض به اغتشاشات و اغتشاشات را ببینند، خوب، مثل همیشه سکوت را انتخاب می کنند و مثل این است که هیچکس در ایران راهپیمایی برگزار نکرده و انزجار خود را از شورشیان اعلام کند. اما کار رسانه های غربی و اروپایی مرتبط با آمریکا و صهیونیست ها کذب محض است. از تظاهرات میلیونی مردم علیه شورشیان در حضور ده ها تن از مقامات دولتی و کارگران که با سرنیزه به خیابان ها آمدند اشاره می کند!!

محمد قدری کارشناس مسائل رسانه نیز گفت: رسانه های خارج از کشور از عملکرد ضعیف رسانه های داخلی در خصوص اتفاقات اخیر کشور سوء استفاده کردند و سعی کردند اطلاعات مخدوش را به مخاطبان و افکار عمومی القا کنند.

محمد قدری در خصوص نقش رسانه های بیگانه از جمله شبکه های فارسی زبان در گسترش فتنه در کشور می گوید: فتنه اخیر در کشور را می توان در چند لایه تحلیل کرد، لایه اول عوامل میدانی از فتنه گران بودند. لایه دوم حمایت سیاستمداران و برخی مسئولان بود که یکی از شورشیان کشورهای غربی بود و لایه سوم که موتور محرکه و تأثیرگذار بود پیاده نظام رسانه ای نظام حاکم بود.

وی تصریح می کند: در این فرآیند این رسانه ها نیز از تکنیک های خاصی برای القای اهداف و اطلاعات خود به مردم استفاده کردند. آنها حتی در برخی از برنامه های خود روش های جنگ شهری را به راحتی و آشکارا به مخاطبان خود آموزش می دادند.»

وی همچنین سیاست کشتار مردم و هدف قرار دادن مخاطبان با اخبار جعلی را با استفاده از تکنیک های خبری یکی دیگر از سیاست های آنها در این زمینه عنوان می کند و می گوید: «آنها عملا و آشکارا رویکرد خصمانه ای را نسبت به ملت ایران در پیش گرفته اند. “

سازمان دهندگان جنایت همان رهبران جنایتکاران هستند

محمدعلی علوی، کارشناس سیاسی، ترویج آشکار خشونت، غارت و تخریب توسط یک حکومت علیه حکومت دیگر را یکی از پدیده های جدید نظام سلطه می داند و می گوید که رئیس جمهور آمریکا عملاً دستور ترور یک دولت را صادر کرد. مقام بلندپایه کشور دیگری در کشور ثالثی که مقتول را میزبانی می کند، دادن و اعلام رسمی و قبول مسئولیت این قتل، یکی از پدیده های شگفت انگیز دنیای سیاست و نشانه درهم تنیدگی جنایت با سیاست است. . و اخلاق و همچنین تلاش برای جایگزینی قاتل با شهید.

وی می افزاید: در چنین دنیای انحطاطی که سازمان ملل در برابر این تروریسم دولتی ساکت است و تحت حاکمیت دولت های تروریستی از کشور قربانی می خواهد که خویشتن داری کند، هر کاری که تصورش را بکنید در چنین شرایطی قابل انجام است. دنیای مظلوم

این کارشناس با اشاره به جنایات ظاهری آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در اغتشاشات ایران، این دو کشور را مقصر اصلی دانست و گفت: ایران باید با تشکیل یک سازمان، نسبت به مجازات عاملان اصلی اغتشاشات اقدام عملی کند. دادگاه بین المللی با استفاده از همه فرصت های موجود در سطح بین المللی. امروز کسی نیست که نداند آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، انگلیس و عربستان سعودی مقصر اصلی ناآرامی‌های ایران هستند.

آنها در فضای مجازی کاملاً مشخص می کنند که با شروع این قیام ها قصد براندازی نظام اسلامی را دارند. این یک بیانیه نیست، بلکه آنها با صرف میلیاردها دلار و اعزام تروریست به ایران و رهبری فتنه گران، حضور فعال و مصمم خود را در میدان عمل اعلام می کنند. در همین راستا لازم به ذکر است که رئیس مهم ترین سازمان جاسوسی آمریکا علنا ​​از ناآرامی های ایران حمایت کرد.

«ویلیام برنز» در گفت وگو با شبکه آمریکایی «سی بی اس نیوز» درباره آخرین اتفاقات ایران گفت: باید بدون پرداختن به جزئیات بگویم که آمریکا به شدت با معترضان ایرانی درگیر است.

برنز اکنون رئیس سازمانی است که رهبر قبلی آن جنبه هایی از رفتار سازمان را توضیح داده است. مایک پمپئو، رئیس سابق سیا که بعدها وزیر امور خارجه آمریکا شد، اعتراف کرد: زمانی که من رئیس سیا بودم، دروغ می‌گفتیم، تقلب می‌کردیم، دزدی می‌کردیم.



سلبریتی ها، به شورش آتش بدهید!

در اغتشاشات اخیر برخی از سلبریتی ها و چهره های فوتبال و سینما بازوی قوی رسانه های معاند ثابت کردند و ماهی را از آب تیره بیرون کشیدند. کسانی که در پرتو امنیت برآمده از خون شهدای این کشور و با امکانات حکومت جمهوری اسلامی شهرت و اعتبار خود را به دست آوردند و وجود خود را مدیون نظام اسلامی هستند، نمک خوردند و نمکدان را شکستند.

نمی توان گفت که مردم را به هیجان و تحریک و تحریک کردند. این افراد که خود را عاقل و فهیم می دانند چگونه متوجه نمی شوند که همه اینها بر اساس سناریوهایی بر اساس صدها تجربه قبلی توسط دشمنان طراحی و اجرا می شود؟

ما واقعا نمی توانیم عذرخواهی آنها را بپذیریم. حال اگر صحت ادعای آنها را بپذیریم، جنایت ارتکابی و ایجاد خسارت، چه کسانی ضامن تأمین و پرداخت آن هستند، مگر این محرکین اخلال، یعنی. سلبریتی ها؟ مطالبات مردم نیز حاکی از آن است که خسارات ناآرامی ها را سلبریتی هایی که در تحریک مردم مشارکت داشتند، پرداخت کنند.

حمید اسفندیاری، پزشک، درباره «اغتشاشات اخیر در کشور و موضوع طرح تجزیه کشور و حمایت برخی افراد مشهور از یاغیان»، گفت: اولاً مشخص است که ما دشمن داریم. و دشمن به دنبال بهره برداری از همه اتفاقات است و مشخص است که یک سناریوی از پیش تعیین شده است.

و ادامه داد: ضدانقلاب برای ما فیلمنامه کشیده و منتظر اجرای آن است. در رابطه با فوت خانم امینی عذرخواهی بود و باید منتظر نظر مراجع ذیصلاح در آینده باشیم.

این پزشک خاطرنشان کرد: آمدند و این آشوب را ایجاد کردند. این سوال نشان می دهد که ضد انقلاب قصد ایجاد نارضایتی در بین مردم و مجروح کردن و کشتار مردم را دارد و خارج از بحث مبارزه سیاسی است. چون کسی را ندارند به اوباش متوسل می شوند و برای این گروه مهم نیست که چه می کنند و به چه آسیبی می رسانند.

اسفند یاری تصریح کرد: برخی افراد مورد سوء استفاده قرار می گیرند; مانند برخی افراد مشهور؛ آنها به دنبال ویزا هستند و سوابق مختلفی داشته اند، مثلاً در تیم ملی، و سرویس های جاسوسی آنها را غرق وعده می کنند و اظهار نظر می کنند. البته تعدادشان نسبت به جامعه خوب ورزشکاران و هنرمندانی که داریم کم است.

وی یادآور شد: هنر پیشه هایی که خیلی پیش رفته و عملی نیست، چنین اظهاراتی را مطرح می کند و ما انتظاری هم نداریم، اما حیف است برای افرادی که در این مسیر تیزهوشی سیاسی خود را نشان دادند و برخی فکر کردند که باید از آنها سوء استفاده کنند. این و آنها عملکرد خوبی نداشتند. باید به آغوش ملت بازگردند و در پیشگاه خداوند توبه کنند، به خطای خود اعتراف کنند و در حالی که محکوم و مسئول تأمین و پرداخت خسارت هستند، از مردم عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید