10 نفره بازی نمی کنم / کار مربیان دیگر را انجام دادم در میدان آزادی به دار آویخته شدم


ساعت: 00:15
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819867

داستان را دنبال نکنید، بازیکنان من شایسته ترین تیم برای پیروزی هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه 10 نفره بودیم به دنبال پیروزی بودیم اما به نتیجه مطلوب نرسیدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می گویم به خصوص بازیکنان تیمم که حدودا بازی کردند. 60 دقیقه با 10 بازیکن. “آنها با تمام توان بازی کردند و من از همه آنها تشکر می کنم. در نیمه اول همه چیز خوب بود و ما توپ، زمین و موقعیت را در اختیار داشتیم، اما متاسفانه یک صحنه در دقیقه 40 مسیر بازی را تغییر داد. در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و سعی کردیم با اضافه کردن بازیکنان سریع به پیروزی برسیم، اما نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی درباره صحنه اخراج بازیکن استقلال تصریح کرد: نمی خواهم مثل بعضی ها اینجا هر بار داد بزنم و خودم را توجیه کنم. شک نکنید اگر استقلال بود نه اشتباه می کردند و نه کارت می دادند. من به صحنه بین دو نیمه نگاه کردم. ابتدا بازیکن پیکان به توپ نرسید و خطایی رخ نداد. در نهایت داور باید کارت زرد می داد. اگر بازی های ما را آنالیز کنید متوجه می شوید که ضربه محکمی از داوران خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم و فکر می کنم این یک موضوع رایج است. احساس می‌کنم ما داریم می‌بازیم و تیم‌های دیگر سر و صدا می‌کنند. اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به عنوان سرمربی این تیم نمی خواهم قهرمان شوم. می توانم 10 مورد را نام ببرم. فیلم Lizard رو دیدی؟ راه های رسیدن به خدا را دیده ای؟ آیا می خواهید راه هایی را که آنها برای تبدیل شدن به قهرمانان مستقل رفتند به شما بگویم؟

مجیدی گفت: می خواستم این حرف ها را آخر فصل بزنم اما الان می گویم. نکته اول؛ ساعت 3 برو ورزشگاهی که در آن بازی می کنی اما یک ساعت و نیم دیگر فدراسیون می نویسد دو بازیکن اجازه بازی ندارند. یعنی آنقدر هماهنگ و برنامه ریزی شده بود که وقت نداشتیم بازیکن جایگزین را معرفی کنیم. به نظر بازی های محلی هستند. مورد دوم؛ در این مملکت فاسدها، جاعلان، دزدها، دزدان خانه خودم و غیره. تحت پیگرد قانونی قرار نمی گیرند، اما برخی از مسئولان ساعت 8 صبح در تلویزیون گفتند که دو بازیکن استقلال باید سرباز شوند.

وی گفت: این همه مردم این مملکت هزاران میلیارد دلار گرفتند و هیچکس تعقیبشان نمی کرد اما الان همه بسیج می شوند تا این دو بازیکن را سرباز کنند. با این دو جوان چه کردی؟ جام جهانی را گرفتند. شبها چطور خوابت میبرد؟ کسی از وضعیت روحی سیاوش و حسین خبر داره؟ مورد سوم؛ استقلال در نیمه اول 10 بازیکن از دست داد اما پیشنهاد می کنم چیز دیگری را امتحان کنید چون تیم مجیدی هم 10 بازیکن را از دست نمی دهد. اینها بهانه نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر کاری که سایر مربیان انجام دادند را انجام می دادم ساعت 12 ظهر همان روز در میدان آزادی به دار آویخته می شدم. من مصاحبه کردم و گفتم مغازه باز کرده اند و ممنوع الکار شدم. تفاوت من با سایر مربیان چیست؟ اگر من کاری را انجام می دادم که سایر مربیان با داوران انجام می دهند؟ من احساس می کنم ما هستیم که باید اعتراض کنیم. ما در دربی رفت و برگشت پنالتی نشدیم و اعتراض سایر تیم ها چگونه است؟ سایر تیم ها چگونه به داوری اعتراض می کنند؟ تیم من در نیمه اول 10 نفره بود، اما نتیجه نداد و پیشنهاد می کنم برای بازی بعدی ما را 9 نفر کنید!

مجیدی در خصوص احتمال بازگشت مرندمند به جمع آبی ها گفت: نمی دانم چگونه این موضوع مطرح می شود. الان هر حرفی می زنم سند ندارد. اصلا قانونی وجود ندارد و هرکس هر کاری می خواهد انجام می دهد. هر طور دلشان می خواهد برنامه ریزی می کنند، بازی می کنند و محروم می کنند. در صورت اطلاع حتما به شما اطلاع خواهم داد. به خدا قسم اطلاعی در این مورد ندارم، فقط باشگاه گفتند که مراحل آزادی تمام شده و به زودی به تمرینات می آید اما تا او نیاید به هیچ چیز اعتقاد ندارم.

وی درباره شانس قهرمانی استقلال در این فصل گفت: بازیکنان من شایسته ترین نفر برای قهرمانی هستند. آن را بیش از حد شلوغ نکنید. بازیکنان من بهترین های ایران هستند. بیست و چهار هفته استقلال نشان داد که این بهترین است، پس ماجرا را دنبال نکنید. آیا این مشکلات در سال های قبل نبود و فقط امسال بود؟ ما شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید