جنگ طلایی رسانه های مخالف؛ دیروز ندا آقا سلطان امروز مهسا امینی


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898191

این روزها مخالفان موضوع مهسا امینی را مشکل شماره یک کشور با جنگ طلا قرار داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، جنگ همه جانبه رسانه های مخالف و تیتر ملی شدن درگذشت خانم مهسا امینی برای کتمان کدام حقیقت تاریخی است؟

بزرگترین مال اربعین در تاریخ؟ پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای، افشای دستاوردهای نظامی و…؟!!! از ماجرای خروس دکتر علی شریعتی این روزها نباید گذشت.

«در مزینان مردی به ظاهر با کفایت به نام کوچاعلی به عمویم که خیلی به خروس علاقه داشت گفت که در بهمن آباد مرغ مرغوب و چاق هر کدام را پنج تومان می فروختند. دایی در کمال ناباوری می گوید چطور چنین چیزی ممکن است، در مزینان مرغ ده تومان است. قوچالی پاسخ می دهد شما هزینه اش را بپردازید من تهیه می کنم. دایی پنجاه تومان به من می دهد و گوچالی در عرض یک ساعت ده خروس چاق به او تحویل می دهد و دایی از این اتفاق خوشحال می شود که پنجاه تومان برنده شده و خروس های ارزان خریده است!

دو سه ماه از این ماجرا گذشت تا اینکه دایی حسین از روستای بهمن آباد به مزینان آمد تا عمویم را ببیند. در حین صحبت می گوید که مادر بچه ها چند ماه پیش یک مرغ گذاشت و نذر کرد که از آن تخم مرغ ها هر چه خروس به دست می آورد به تو بدهد و از خوش شانسی تو ده تا از آن خروس ها را گرفت و چندی پیش که قوچالی به بهمن آباد آمد. ، آنها را خرید. به علی گربه داد تا به تو بدهد!

در این هنگام کوچکعلی بدون اینکه متوجه شود ناگهان وارد می شود و صاحب خروس ها را می بیند که کنار آقا نشسته است. او با هوشیاری استعماری خود بلافاصله با حالتی گیج و با لحن مسلسل هیجان انگیز فریاد می زند:

«آقا، آقا، مردم در بیابان کشته و کشته می شوند. او در قلعه ماهشری است، بازار آشوب است، کلوپ حسن و کلوپ تقی پسر حاج غلام را غارت کرده اند. آتشی در خانه علی در مشهد، زینت ها زیر و رو می شود یا آقا، آقا بلند می شود. قیامت در بازار است، چرا نشسته ای؟!»

عمویم می‌گفت: «با همین لباس‌های زیر بیرون رفتیم، دستپاچه شدیم و رفتیم بازار. دیدیم یکی دو نفر در بازار نشسته بودند و بی خیال بازی می کردند! و در ده پرنده پرواز نکن. برگشتیم بپرسیم چه شده، دیدیم گوچالی رفته، ناپدید شده است. یعنی بزن به سوراخ! ساعت ده رفت و یک ماه برنگشت.

می خواهد موضوع خروس را از راه دور نگه دارد، می گوید: جنگ است، خون شروع شده، بیرون بیایید، جلوی خون را بگیرید!

با این ترفند و حرف، موضوع خروس را ناشناخته نگه می دارد و سرعت همه را کم می کند، به جنگ زرگری می کشد، به جنگ ساختگی می کشد، “جبهه فرعی” به “جبهه اصلی” ایجاد می کند، ذهن ها برای مدتی درگیر می شود!

این ترفند نظامی زرگری همیشه وجود داشته است. دیروز ندا آقا سلطان، امروز مهسا امینی و فردا…؟!

خجت‌الاسلام علی ارجمند کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید