با حل مشکلات مردم می توان انقلاب را حفظ کرد/ ولایت ستیزی اصل کلی همه قیام ها علیه ایران است


ساعت: 16:42
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920805

آیت الله مدرسی امام جمعه مرکز یزد با برشمردن قیام های فراوانی که پس از انقلاب به وجود آمده است، گفت: حکومت ستیزی اصل کلی همه قیام ها علیه ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله سید محمد کاظم مدرسه ای در خطبه های نماز جمعه امروز با گرامیداشت 18 آذر روز بصیرت و میثاق ملت و ولایت اظهار داشت: 18 آذر روز حماسه حضور مردم در سال 88 و حوادث روز آن زمان از سحر و جادو محروم بودند.

وی بیان کرد: پس از انقلاب بدون توجه به تجزیه طلبان و جنگ طلبان و حملات دشمن، تحرکات و اغتشاشات زیادی رخ داد، مانند جنبش بنی صدر که هیچ اعتقادی به امام نداشت، جنبش منافقین، جنبش کمونیستی، مهدی هاشمی. جنبش، جنبش کوی، دانشگاه در سال 1978، شورش 1988، شورش بنزین و شورش های اخیر که ملت همه آنها را با تیزبینی، تیزبینی و خصومت پشت سر گذاشته است.

مدرسی ولایت ستیزی را یکی از اصول مشترک همه این قیام ها دانست و گفت: قیام 88 بیشتر مربوط به قیام های اخیر بود و شبیه به هم بودند زیرا از یک سو آوردن جوانان به میدان در راس این قیام ها بود. شورش و شورش و از سوی دیگر جنگ شناختی دیگر، علاوه بر تزریق و پمپاژ اکاذیب، شعار نویسی و پلیس و بسیج به دلیل سلب امنیت، از دیگر نقاط مشترکی بود که با حضور مردم به خوبی خنثی شد.

امام جمعه مرکز یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی و شهادت رهبر اسلام و انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این دو شخصیت از رهبران نظام هستند. نظام اسلامی و افسران ارشد یکی در جنگ نرم و برخی دیگر در جنگ سنگین بودند.

وی تاکید کرد: امیدواریم ابعاد فردی این دو بزرگوار به شکلی جذاب و جامع برای تفسیر، فرهنگ سازی و به ویژه برای جوانان ارائه شود.

مدرسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتقاد شدید مقام معظم رهبری از وضعیت اقتصادی گفت: حفظ نظام و انقلاب با حفظ ارزش ها و رفع مشکلات مردم امکان پذیر است و دولت موظف به حفظ نظام و انقلاب است. با جدیت و هماهنگی بیشتری وارد این عرصه شوید.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی این است که این افراد مؤمن و متدین هستند، بنابراین باید در همه بخش ها به مشکلات مردم توجه بیشتری شود.

مدرسی همچنین با قدردانی از رئیس جمهور برای جایگزینی برخی از ارکان اقتصادی گفت: در عین حال تا زمانی که سیاست های کلان اقتصادی اصلاح و متعهد نشود و چهره های متخصص و مجرب اقتصادی در این روند مشارکت نداشته باشند، شاهد اصلاح و تحول جدی نخواهیم بود. .

امام جمعه مرکز یزد تاکید کرد: مردم از گرانی گوشت و اقلام معیشتی، وسایل نقلیه و امثال آن گلایه دارند و باید چاره ای اندیشیده شود و این وضعیت باید به فوریت و در اولویت رسیدگی و رفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید