برای حل مشکلات جمهوری اسلامی باید آموزش و پرورش بهتر شود. من مشکلات را حل می کنم و بچه ها را به دامان جمهوری اسلامی برمی گردانم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ در 22 آبان که یادآور سه واقعه مهم در سه برهه تاریخی علیه استکبار جهانی است، مردم در آن روز به خیابان ها آمدند و جنایات، ترفندها، توطئه ها و توطئه های آمریکا، اسرائیل، کشورهای اروپایی و کشورهای مرتجع را محکوم کردند. منطقه با انسجام و وحدت. این مراسم در هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ در شیراز نسبت به سال های گذشته جلوه متفاوتی دارد.

در این روز مهم مردم بوشهر در شهرها و روستاهای مختلف 10 شهر با حضور حماسی در راهپیمایی 22 آبان فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس، آل سعود و دشمنان نظام سر دادند.


عده ای که هشت سال به جبهه رفتند و امروز سکوت کرده اند پاداشی نگرفته اند

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در شورای اسلامی در مراسم یوم الله سیزدهم آبان بوشهر گفت: امروز ملت بزرگ ایران بر اساس گزارش های دریافتی در سراسر کشور دوباره سربلند است و انتظاری جز این از مردم نیست. مردم ایران مردم ایران همواره ثابت کرده اند که پشت سر انقلاب خود ایستاده اند و به فرموده رهبر انقلاب از ابتدای اسلام تاکنون مردمی بهتر از مردم جمهوری اسلامی وجود نداشته است.

نماینده مردم خانه ملت در مجلس افزود: مردم ایران صدها هزار شهید تقدیم انقلاب کردند و هنوز هم دارند شهید می دهند. چند روز پیش در خرم شاهچراغ هم شهید دادند.» خدا گفته که اگر خدا را یاری کنیم، خدا هم به ما کمک می کند، این یک وعده الهی است که مردم ایران آن را خوب فهمیده اند.

حاجی بابایی گفت: سه اصل الهی است که به هیچ وجه قابل تغییر نیست، اول اینکه امتحان الهی نهایی است، هیچ انسانی خلق نمی شود مگر اینکه آزمایش شود. اصل دوم، خداوند هیچ انسانی را امتحان نمی کند، پس هیچ انسانی بدون آزمایش در نزد خداوند قیام نمی کند. اصل سوم این است که خداوند فرموده است که هر چه بیشتر شما را امتحان کنم امتحان سخت تر می شود.

فرمود: امتی که برای خدا گام بردارد، همه آتشش را سرد می کند. همان گونه که برای حضرت ابراهیم (علیه السلام) پیش آمد و سپس امتحانات سخت تری برای حضرت ابراهیم پیش آمد و حضرت اسماعیل را همچنان فدا کرد.

نماینده همدان در مجلس بیان کرد: اگر در هشت سال اول انقلاب عده ای به جبهه رفتند اما امروز سکوت کرده اند اجر و پاداشی برایشان باقی نمی ماند. ملت ایران همیشه پای انقلاب بوده و پشتیبان انقلاب بوده و هر کاری که از دستش بر بیاید برای انقلاب انجام داده و می کنند.


مردم ایران از کار مسئولان گلایه دارند اما به نظام وفادار هستند

حاجی بابایی تصریح کرد: مردم ایران از کار مسئولان ما گلایه دارند. اما آنها هم به نماز جمعه می آیند، در راهپیمایی شرکت می کنند و ما باید مشکلات مردم را از مشکلات معیشتی تا دیگر مشکلات جوانان حل کنیم. برای حل مشکلات جمهوری اسلامی باید آموزش و پرورش درست شود و در مدرسه سازی مهم ترین رکن معلم است و باید مراقب معلمان باشد و مدارس به قطب فرهنگی محله تبدیل شود. ذکر شد.

وی با اشاره به اینکه گاهی در یک دولت هشت سال از سند تحول آموزش و پرورش غفلت می شود اما باید به عقب برگردیم و این انحرافات را جبران کنیم، تاکید کرد: همه فرزندان ایران فرزندان ما هستند و آنها را دوست داریم همه دستگاه های نظامی نشان داده اند که آنها حاضرند از خود شهید بسازند، اما اجازه دهید ما به فرزندانمان رحم کنیم.

نماینده شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز فرزندان شهید سلیمانی در نیروهای مسلح به فکر مرگ هستند تا مردم ایران به آرامش برسند. هدف داعش سوریه، افغانستان و عراق نبود، بلکه ایران بود. جایی که داعش به حدود 40 کیلومتری مرزهای ایران رسیده بود، شهدای سلیمانی جان باختند تا مردم ایران امنیت خود را از دست ندهند.


آمریکا می خواهد با قرار دادن ایران در مقابل ایران به اهداف خود دست یابد

حاجی بابایی در خصوص حادثه گردشگران شاهچراگ اذعان داشت: هرکس قطره ای انسانیت داشته باشد مردم را در حرم شاهچراگ زندانی نمی کند، چنین فردی انسانیت ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا در سال 88 در اوج اقتدار ایران شورش ایجاد کرد، یادآور شد: در سال 88 که 40 میلیون نفر به پای صندوق های رای رفتند، فارغ از اینکه به چه کسانی رای می دادند، همه مشکلات ایران با حمایت آن حل شد. ممکن بود و تحریم‌ها بی‌اثر می‌شد، اما آمریکا با فتنه 88 کاری کرد تا بتواند تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کند و در ایران تفرقه ایجاد کند.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده است که نمی تواند با نیروی نظامی و غیره جلوی ایران را بگیرد.


من مشکلات را حل می کنم و بچه ها را به آغوش جمهوری اسلامی برمی گردانم

حاجی بابایی گفت: ما این مشکلات را حل می کنیم و فرزندانمان را به دامان جمهوری اسلامی بازمی گردانیم و این جوانان راه پیشرفت ایران را هموار می کنند. این کشور کشور صداقت است. این کشور ملت شهیدپرور است. هر مسئولی که نمی تواند مثل مردم زندگی کند باید برود.

وی با بیان اینکه آمریکا به این نتیجه رسیده است که نمی تواند با شهدای حاجی مبارزه کند و می خواهد با برادر شهید حاجی شهید حاجی را بکشد، گفت: دولت و مجلس در حال کار هستند و نشانه های اقتصادی ما مثبت است. اگر آمریکا این را نمی دید، این گونه در مقابل مردم ایران صف آرایی نمی کرد. مدیران باید در جاهای مختلف بنشینند، در مساجد در تلویزیون با مردم صحبت کنند و صادقانه مشکلات را بیان کنند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید